• IBS

BIM juni 2018

Jag hänger gärna på här :) har mens nu och ÄL är den 7/6. Vilket BIM den 21/6. Lagom till midsommar ??????

• IBS

Oj jag gjorde smilisar mem dom blev visst frågetecken.

• IBS
    Nizza skrev 2018-05-25 07:45:48 följande:

Hej allihop, Är helt ny på familjeliv. Är 33år och har ett barn men försöker få nummer två. Jag har längtat länge efter att börja försöka men försökte första gången i maj. Hade väldigt tydliga gravid symtom men testade negativt och fick sedan en mens som var smärtsam och väldigt annorlunda än min mens brukar vara. Är rätt säker på att det var ett tidigt missfall. Riktar nu blicken mot Bim 8/6. Hoppas!

Vad kul då är vi nästan samma i dagarna. Min Äl är 7/6. Har mens nu. Spännande :) hur gammal är ert barn ni har sedan innan? Jag är 35 år och har 4 barn sen innan. 1 som är vår gemensamma och tre med en annan pappa.
  • IBS
    penelope81 skrev 2018-05-26 16:58:40 följande:

Här är ÄL beräknad till 5/6 och BIM till 21/6, så det är bara att vänta för mig. Tyvärr är det inte min starka sida, så får försöka hitta på saker att distrahera mig med. Några tips? ????

Grattis till alla er som redan är mammor på morsdag idag ????

Det är som jag då med dagarna. Känns så lååångt Äl om 11-12 dagar. Vad ska man hitta på. Tur så har jag barn som så klart plockar på ens uppmärksamhet och hjälper en att tänka på annat lite.
    Gå promenader, umgås med vänner, skratta. Då är det åtminstone roligare att vänta.
  • IBS
    Nizza skrev 2018-05-27 09:59:31 följande:
    Jag hade ägglossning i torsdags så vi är nog inte riktigt synade i dagarna, jag har nästa mens 8/6 om jag inte blir gravid. Men hursomhelst, spännande i alla fall! ??

Vad fint att ha så många barn tänker jag, för oss blir det nog bara två, min man vill inte ha fler. Vår son är 2år. Hur gammal är din yngsta?
    Oj nej då läste jag ÄL ist BIM.
    Vår yngsta är snart 3 år. Vi har velat lite fram och tillbaka om vi ska ha en till eller ej. Han har ju bara henne och vill gärna ha en till "egen". Så nu blev det lite nu eller aldrig. Hoppas det tar sig snabbt som med dom andra :)
  • IBS

BIM lista juni

1/6 Camilllla

2/6 - Linsen8808

3/6 - Lilly2015, sycamore, Milian03

4/6 - Issari, maria1992, lottch3n

5/6 - Jagvetdåinte

6/6 - 1995lj, johannastroberg

7/6 - Sophie_A

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp

11/6 josssssaaaaan, kakan0

12/6 - Anny1, Blåstjärna

13/6 - niiskuneiti, Bumblebeez, mindran

14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91

16/6 - Ejjami

17/6 - Jagerika , nist

20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter

21/6 IBS

22/6 Lunalove

26/6 sommar15

• IBS

Idag kom mitt paket med ÄL test och gravtest. Så spännande. Ska börja testa på tisdag nästa vecka tänkte jag. ÄL borde vara på torsdag den 6/5. Är det många som kör med stickor, varför har ni valt det isf? :)

• IBS
    AllaGodaTingÄrTre skrev 2018-05-28 16:39:48 följande:

Spännande! :)

Jag lever med en kvinna och barnet blir till med hjälp av heminsemination. Så för att veta när donatorn måste komma hit måste vi veta så exakt vi kan :)

Jaha men vad spännande. Då förstår jag att det kan vara extra viktigt för er att veta. :)
  • IBS
    Sommar15 skrev 2018-06-01 08:04:04 följande:
    Försöker också med syskon till 3-åring! Bim 26/6. Håller tummarna för juni! :)
    Jag har också en dotter som blir tre i juli. Så kul att vi är några som har samma ålder. Hon har tre storebrossor som är 9, 11 och 11 i år. Dom har en annan pappa. Så hoppas på helsyskon mer nära i hennes ålder :)
  • IBS

Grattis till er som redan plussat :D

Så spännande att följa er alla och hoppas på många plus i tråden :)

Jag fick tydligt positivt ÄLtest i onsdags men har ej fått de här typiska ÄLflytningarna som är trådiga. Brukar ha de andra månader. Någon som vet om man "måste" ha det för att ha haft ÄL? Nu visar testerna neg. igen så antar att ÄL varit och hade tydliga känningar av det igår.

Bara att vänta och hålla tummen nu i två veckor :D

• IBS

Grattis till er som plussat :)

Åh idag har jag fått spottings. Brukar alltid ha det 2-4 dagar innan mens. BIM på torsdag så nog kört för denna gången. Så tråkigt!!
    Ta bort från mina favoriter

• IBS

Ta bort från mina favoriter skulle ej vara med.. konstigt

Svar på tråden BIM juni 2018