BIM juni 2018
Jag hänger gärna på här :) har mens nu och ÄL är den 7/6. Vilket BIM den 21/6. Lagom till midsommar ??????
Jag hänger gärna på här :) har mens nu och ÄL är den 7/6. Vilket BIM den 21/6. Lagom till midsommar ??????
Oj jag gjorde smilisar mem dom blev visst frågetecken.
Hej allihop, Är helt ny på familjeliv. Är 33år och har ett barn men försöker få nummer två. Jag har längtat länge efter att börja försöka men försökte första gången i maj. Hade väldigt tydliga gravid symtom men testade negativt och fick sedan en mens som var smärtsam och väldigt annorlunda än min mens brukar vara. Är rätt säker på att det var ett tidigt missfall. Riktar nu blicken mot Bim 8/6. Hoppas!
Här är ÄL beräknad till 5/6 och BIM till 21/6, så det är bara att vänta för mig. Tyvärr är det inte min starka sida, så får försöka hitta på saker att distrahera mig med. Några tips? ????
BIM lista juni
1/6 Camilllla
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore, Milian03
4/6 - Issari, maria1992, lottch3n
5/6 - Jagvetdåinte
6/6 - 1995lj, johannastroberg
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp
11/6 josssssaaaaan, kakan0
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - niiskuneiti, Bumblebeez, mindran
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika , nist
20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter
21/6 IBS
22/6 Lunalove
26/6 sommar15
Idag kom mitt paket med ÄL test och gravtest. Så spännande. Ska börja testa på tisdag nästa vecka tänkte jag. ÄL borde vara på torsdag den 6/5. Är det många som kör med stickor, varför har ni valt det isf? :)
Spännande! :)
Jag lever med en kvinna och barnet blir till med hjälp av heminsemination. Så för att veta när donatorn måste komma hit måste vi veta så exakt vi kan :)
Grattis till er som redan plussat :D
Så spännande att följa er alla och hoppas på många plus i tråden :)
Jag fick tydligt positivt ÄLtest i onsdags men har ej fått de här typiska ÄLflytningarna som är trådiga. Brukar ha de andra månader. Någon som vet om man "måste" ha det för att ha haft ÄL? Nu visar testerna neg. igen så antar att ÄL varit och hade tydliga känningar av det igår.
Bara att vänta och hålla tummen nu i två veckor :D
Grattis till er som plussat :)
Åh idag har jag fått spottings. Brukar alltid ha det 2-4 dagar innan mens. BIM på torsdag så nog kört för denna gången. Så tråkigt!!
Ta bort från mina favoriter
Ta bort från mina favoriter skulle ej vara med.. konstigt