• Vinter16

BIM juni 2018

Hej! Hoppar också in här från Maj tråden :)

Juni blir andra försöket och jag har BIM den 27/6. Äl borde vara runt den 13/5. Det roliga med denna månaden är att jag och sambon är på utlandssemester på äl veckan så vi har all tid i världen för att ?jobba på en bebis? haha!

Håller tummarna för oss alla att vi får mars bebisar nästa år ;)

• Vinter16

Hej! Ikväll åker jag och sambon hem från en härlig vecka i Portugal. Vi har den senaste veckan haft sex varje dag och igår tog jag ett ägglossningstest som var positivt! :) idag har vi mycket att göra och vi orkar/hinner inte ha sex.

Räcker det med att vi haft sex en vecka eller bör vi ha sex idag eftersom jag fick utslag på testet igår? Vad tror ni :)

• Vinter16

Andra försöket nu och bim är den 26/6.. känner ingen stress egentligen men mina bästa vänner har blivit gravida direkt, fick reda på igår att ännu en vän blivit gravid snabbt och jag känner en sån j*vla press. Vi skulle ju vara mammalediga ihop, kommer jag bli den som blir utanför och bitter.. om testet visar negativt denna månaden kommer jag bryta ihop lite. Har långa cyckler (35 dagar) så allt tar sån tid.

• Vinter16

Jag har bim den 26/6 och det är ju egentligen alldeles för tidigt för att testa nu men jag köpte ett ?testa tidigt test?. Tycker jag ser ett suuuuuper svagt sträck, är det inbillning eller ser någon annan detta också?

• Vinter16
    Sommar15 skrev 2018-06-18 22:39:56 följande:

Jag ser ett suuuupersvagt också! Men vill varna för att de här lätt kan ge svaga streck även negativa, fick själv ett sånt förra cykeln! Var övertygad om streck men det var inget, alla andra tester var helt blanka. Men det är ju supertidigt! Har också bim 26/6 o tänkte vänta iaf några dagar innan jag börjar.

Ja det är egentligen för tidigt med eftersom jag har lite symtom som jag inte känner igen och fick ett positivt äl test så tänkte jag att det kanske skulle synas OM det finns något där inne.. och så har jag typ Sveriges sämsta tålamod. Ska vänta och se om mensen dyker upp och ev ta ett nytt test på bim. Håller tummarna för oss båda! :)
  • Vinter16

BIM den 26/6 och idag fick jag fick jag se detta! Världens bästa midsommar! (Har dock ångest över att jag drack alkohol igår)
  • Vinter16
    Smulan87 skrev 2018-06-23 17:30:25 följande:

Gratulerar! Vad kul med ett  

Ja det kan du inte undkomma, det kommer säkert gå bra =)

Vet du när du hade ÄL? =)

Tack! Jag hade äl den 12/6
  • Vinter16
    Nolix skrev 2018-06-23 17:57:27 följande:

Då hade du samma dag som min sambo! När har du BIM?

Har BIM den 26/6
Svar på tråden BIM juni 2018