Inlägg från: elenoresara |Visa alla inlägg
  • elenoresara

BIM juni 2018

Hej! Hoppar in här :) jag fick min mens precis tyvärr. Bim är 7/6! Så får hoppas på det! Lycka till alla:)

• elenoresara

Bim 7 juni, hoppas på att plussa!! Det är vårt andra aktiva försök!

Håller tummarna för alla i tråden ??

• elenoresara
    IBS skrev 2018-05-28 15:11:05 följande:

BIM lista juni

1/6 Camilllla

2/6 - Linsen8808

3/6 - Lilly2015, sycamore, Milian03

4/6 - Issari, maria1992, lottch3n

5/6 - Jagvetdåinte

6/6 - 1995lj, johannastroberg

7/6 - Sophie_A, elenoresara

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp

11/6 josssssaaaaan, kakan0

12/6 - Anny1, Blåstjärna

13/6 - niiskuneiti, Bumblebeez, mindran

14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91

16/6 - Ejjami

17/6 - Jagerika , nist

20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter

21/6 IBS

22/6 Lunalove

26/6 sommar15

• elenoresara
    maria1992 skrev 2018-05-29 09:39:23 följande:

Hej tjejer!

Vad har ni för symtom?

Det känns själv som mina bröst väger dubbelt så mycket haha. Plus molnvärk i magen. Igårkväll hade jag riktiga hugg i äggstockarna, aldrig känt förr. Hmm..

äl+6/7!

Motvärk, smärta i äggstockarna, lite illamående, vita sega flytningar.. känner mig gravid, men detta är endast vårt andra försök så de känns som de inte kan gå så fort!!! ..
  • elenoresara
    anny1 skrev 2018-05-31 15:41:55 följande:

ÄL + 6 (kanske) och dagarna går så segt mot dagen man kan testa för att se om det tatt sig denna gång..! :)

Känner igen det där :) jag funderade på att testa några dagar innan men kommer nog inte testa förrän bim eller några dagar efter :) Och det är 1 v kvar :( seg väntan!
  • elenoresara
    Nicciz skrev 2018-06-02 18:55:46 följande:

ÄL+9 och inte ett spår på testa tidigt från Testlagret. Jag vet att det fortfarande är tidigt men är ändå besviken. Vill så gärna och jag tror inte gubben fixar att ha sex på ?schema? framöver baserat på vad stickorna säger. Inga symtom heller. Någon mer med BIM ca 7-8/6 som redan testat eller plussat?

Är också på är+9 men inte testat ännu. Kanske testa imorgon då det är äl +10, men antar att det inte kommer visa något :/
  • elenoresara
    Nicciz skrev 2018-06-02 20:33:42 följande:

Håller tummarna för dig!

Tack. Hoppas så mycket:)
  • elenoresara

Behöver lite råd från er :)

Fått en liten blödning, pyttelite blod, inte mens.

Ska ha mens på torsdag.

Mår fruktansvärt illa, och har ont i magen (känns som mensvärk) blir lite rädd av att se att de va lite blod.

Jag är jätteny på detta, så jag känner mig mest förvirrad!! Någon som varit med om samma och sedan plussat? Eller tror ni bara det är mensen som är på g?

• elenoresara

Då har jag kommit fram till bim imorgon. Spännande dagar nu. Eftersom jag testade negativt i på äl+9 så väntar jag ut helgen nu och gör ett test på söndag/måndag.

Haft värk i magen som kommer och går sedan måndag.

Illamående på morgonen, ökad aptit. Luktsinne förändrat. Ont i ryggen. Liten blödning i måndags som kan varit nidblödning.

Jag ska försöka ta paus från familjeliv och att googla nu till efter helgen då jag förhoppningsvis vet lite mer vad som händer i kroppen.

Lycka till alla!

• elenoresara

Dagen man väntat på så länge är här, bim ;P

Ingen mens ännu, känns inte som den är på g heller. Ska försöka vänta till iaf söndag men blir säkert ett test imorgon :P

• elenoresara

Bim+4, ingen mens. Känns inte som den är på g heller. Fattar nada. Helgen har jag varit symtomfri också. Kommer inte mensen idag tar jag gravtest imorgon på bim+5.

Min mens är alltid regelbunden...

• elenoresara
    soffipropp1987 skrev 2018-06-11 10:31:46 följande:

Känner lite samma, har bim idag eller imorgon men känner inte att något är på g förutom att jag hade lite färgade flytningar igår och idag. Inget bra tecken men illamåendet är där... mina bröst ömmade mycket mer när Jg var gravid förra gången så det är väl inte så denna gången antar jag.

Man blir så förvirrad! Visserligen är jag hungrig hela tiden men mitt illamående och molvärk är borta.. är det normalt att symptom försvinner? Jag kommer iaf att testa imorgon och hoppas att de visar gravid.

hoppas du får plus:) lycka till
  • elenoresara
    SL185 skrev 2018-06-11 10:57:43 följande:

Du har inte testat än?? Du kanske är gravid?? :) man behöver inte testa med morgonurin när man passerat bim :) hoppas att du får ett fint fint plus!

Nä jag ska ta ett test så fort jag kommer hem. Eftersom de är efter bim borde de väl gå att testa på kvällen som du säger :) uppdaterar här hur de gick ;)
  • elenoresara
    SL185 skrev 2018-06-11 17:24:07 följande:

Åh va spännande :)

Inte gravid stod det.

Hmm. Bara vänta på mensen nu då. /:
  • elenoresara

Bim+6 .. testade på bim+4 men visade negativt.

Vart är min mens kan man undra... :/ brukar alltid vara regelbunden men nu verkar de ha blivit knäppt denna månaden..

Svar på tråden BIM juni 2018