• eman303

BIM juni 2018

Hej!

Hoppar in här :)

Bim 8/6 och hoppas så mycket den här månaden. Vi längtar efter vårt första barn.

Känningar- tunga bröst, små ?blixtrar? ovanför venusbenet (tjejmagen). Känner någon igen detta?

Följs så gärna åt!

• eman303

Hjälp mig att tolka och håll tummarna för mig!!

Vita krämiga flytningar, TUNGA bröst, små blixtrar (ilningar) i tjejmagen och nedåt till och från samt värk i ländryggen. Har grinat två dagar i rad helt hysteriskt utan någon anledning och tycker att prickarna på vårtgårdarna är mycket tydligare än vanligt. Bim 6-8 Juni. VAD TROR NI? :D

• eman303
    Jagerika skrev 2018-05-31 08:24:19 följande:

Svårt att säga, jag har fått alla möjliga symtom men ändå inte varit gravid! Kroppen är ett stooort mysterium! Jag har både spytt och gråtit men ändå inte varit gravid, hoppas verkligen det inte är så för dig

Tack för svar :) jag håller mina tummar för oss alla!
  • eman303
    Rynkar på näsan Är på bim -7. Testade precis negativt, jag vet att det är tidigt och jag testade på kvällen, men blev ändå besviken. 

Mina symptom
    -Kissnödig
    -Hård tjejmage
    -Talgkörtlar på vårtgårdarna sedan två dagar tillbaka.
    -Svullna/tunga bröst
    -Styva bröstvårtor
    -Humörsvängningar, grinar för minsta lilla
    -Hade (ovanligt) vattniga flytningar efter ÄL

Snälla, Vad tror ni? Sambon säger till och med att jag inte är mig lik. Varken på humöret eller brösten haha.. Är det för tidigt? Har ni testat runt bim -7 och sedan plussat en vecka senare? 

Behöver er alla <3
  • eman303
    Sophie_A skrev 2018-06-01 21:23:43 följande:
    Kan inte helt fatta att där faktiskt är ett svagt streck... Jag tror jag är på äl+ 10 nu. Har testat sedan två dagar tillbaka och känt mig galen som uppfattat skuggor, men nu blir det bara mer och mer tydligt. Ser ni vad jag ser? :o
    Wow va kul, Grattis!! :D

Okej, så du fick ett minus på bim-7 alltså. Då kanske det finns hopp för mig med!
  • eman303
    maria1992 skrev 2018-06-04 06:24:07 följande:

Någon som fått mensvärk när ni egentligen skulle haft mens men mensen kommer ej? Känns som de brukar nästan, dock lite illamående och brösten gör så ont...

bim-2 idag. Hmm..? Temp ner lite.

Jag är på lika och känner samma!
  • eman303

Har bim på fredag 8/6. Haft molande värk och mått illa i stort sett hela dagen igår Igår kväll kom det några ljusröda droppar i toaletten. Är på äl+11, kan det bara en nidis?

Ni som fått nidblödningar, har ni haft väldigt kraftig molande känsla innan/efter? Är fortfarande lite ljusrött.

• eman303
    maria1992 skrev 2018-06-04 09:29:27 följande:

Hmm.. inte lite skumt??

Jah tänker, ?ja nu kommer den? men hsr ej dykt upp ännu.. dock tempen sjönk lite. Tempar du?

Ja jag tempar men ingen dipp. Kom lite rosa flytning igår.
  • eman303

Detta måste vara ett ogiltigt test. Alltså inte negativt, utan ogiltigt. Strecket är i mitten? Hjälp
Svar på tråden BIM juni 2018