BIM juni 2018
Hej!
Hoppar in här :)
Bim 8/6 och hoppas så mycket den här månaden. Vi längtar efter vårt första barn.
Känningar- tunga bröst, små ?blixtrar? ovanför venusbenet (tjejmagen). Känner någon igen detta?
Följs så gärna åt!
Hej!
Hoppar in här :)
Bim 8/6 och hoppas så mycket den här månaden. Vi längtar efter vårt första barn.
Känningar- tunga bröst, små ?blixtrar? ovanför venusbenet (tjejmagen). Känner någon igen detta?
Följs så gärna åt!
Hjälp mig att tolka och håll tummarna för mig!!
Vita krämiga flytningar, TUNGA bröst, små blixtrar (ilningar) i tjejmagen och nedåt till och från samt värk i ländryggen. Har grinat två dagar i rad helt hysteriskt utan någon anledning och tycker att prickarna på vårtgårdarna är mycket tydligare än vanligt. Bim 6-8 Juni. VAD TROR NI? :D
Svårt att säga, jag har fått alla möjliga symtom men ändå inte varit gravid! Kroppen är ett stooort mysterium! Jag har både spytt och gråtit men ändå inte varit gravid, hoppas verkligen det inte är så för dig
Någon som fått mensvärk när ni egentligen skulle haft mens men mensen kommer ej? Känns som de brukar nästan, dock lite illamående och brösten gör så ont...
bim-2 idag. Hmm..? Temp ner lite.
Har bim på fredag 8/6. Haft molande värk och mått illa i stort sett hela dagen igår Igår kväll kom det några ljusröda droppar i toaletten. Är på äl+11, kan det bara en nidis?
Ni som fått nidblödningar, har ni haft väldigt kraftig molande känsla innan/efter? Är fortfarande lite ljusrött.
Hmm.. inte lite skumt??
Jah tänker, ?ja nu kommer den? men hsr ej dykt upp ännu.. dock tempen sjönk lite. Tempar du?