• sycamore

BIM juni 2018

BIM-lista juni:

3/6 - Lilly2015, sycamore

4/6 - Issari, maria1992

5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n

6/6 - 1995lj

7/6 - Sophie_A

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp

16/6 - Ejjami

20/6 ettlitetsyskon

• sycamore
    Kakan0 skrev 2018-05-25 00:42:26 följande:

Började denna månaden med rosenrot och bidrottningsgele, för att förhoppningsvis korta ner min cykel som varit på 43-65 dagar efter mitt missfall i februari. är idag på cd 12 och fick idag en rosa/ljusröd blödning efter sex, har inte haft ägglossning än. Har samt haft lite ont i ena äggstocken idag. Någon som har erfarenhet av rosenrot eller bdg som vet om de kan ge mellanblödningar?

Jag använde rosenrot i tre månader och under dessa månader hade jag spottings i en vecka före mens. Händer aldrig annars. Sen slutade jag med rosenrot oC har inte haft spottings på två månader nu
  • sycamore

Kände igår kväll att det började ila i tjejmagen och idag moler det så mensen är på gång. Eftersom mina cykler varierar mellan 23-28 skrev jag in mig på bimlistan 3/6 men har väl längre cykel nu. Känner iaf att jag börjar ge upp lite efter ett års försök. Gav upp redan i slutet på förra veckan, tog min första snus på 6 månader... Tänker att jag lever mitt liv som jag vill nu. Även om snus är dåligt så gillar jag det. Blir jag gravid så blir jag, då slutar jag ju igen. Men känns som att min dotter som är 7 var den gudagåva som var menad för mig och henne är jag otroligt tacksam för. Blir det ett barn till så blir det, blir det inte så blir det inte. Jag har som sagt min dotter samt en underbar man och tre bonusar, jag är tacksam för det och jag älskar min stora familj. Lycka till till er som fortfarande kämpar!

• sycamore

Jag gav ju upp bebisgrejen lite skrev jag för några dagar sen, men nu är jag på dag 30 och ingen mens än. Har aldrig gått mer än 28 dagar förut. Testat imorse men det var nog negativt. Vinklade jag testet kunde jag se en skugga men tar det som negativt. När jag varit gravid förut har jag ju kommit på en vecka sent att ?oj, mensen är sen? och då har det ju visat plus direkt. Får väl avvakta och se vad som händer. Känns ibland som mensen ska komma, har haft lite svårt att äta men tänkt att det var pga värmen. Har lite ömma bröst också men dom är inte hårda som dom brukar va innan mens. Jaja, är väl bara att vänta och se vad som händer

• sycamore
    Sommar15 skrev 2018-06-07 07:50:13 följande:

Vet du när äl var? Den kan ju ha varit senare tänker jag? Isf kan ju skuggan vara ett tidigt positivt test... men kanske mest troligt att mensen bara är lite sen :(

ÄL bör ha varit för 16-17 dagar sen. Jag märkte på flytningar osv att jag hade ÄL men testade inte för vi var utomlands då.
  • sycamore
    Sommar15 skrev 2018-06-07 07:50:13 följande:

Vet du när äl var? Den kan ju ha varit senare tänker jag? Isf kan ju skuggan vara ett tidigt positivt test... men kanske mest troligt att mensen bara är lite sen :(

Just det, min cykel är oftast 26 dagar också. 28 dagar har den varit tre gånger senaste året
  • sycamore

Imorse plussade jag, efter ett års försök :) testade negativt med rfsu test i tisdags och igår morse men plussade med cb digital idag. Inga direkta symtom, ömma bröstvårtor, tar emot att äta och känns som mensen börjar vilken sekund som helst typ.

• sycamore
    SL185 skrev 2018-06-08 07:36:37 följande:

Va härligt!! Äntligen! Grattis :)

Tack!
  • sycamore

[quote=78777825][quote-nick]JoWiAn skrev 2018-06-08 12:19:21 följande:[/quote-nick]IM lista juni

2/6 - Linsen8808

3/6 - Lilly2015, sycamore

4/6 - Issari, maria1992

5/6 - Jagvetdåinte, E88

6/6 - 1995lj, johannastroberg

7/6 - Sophie_A

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga, sommarkänslor, Smulis87

11/6 josssssaaaaan, kakan0, soffipropp1987

12/6 - Anny1, Blåstjärna

13/6 - Månflicka, niiskuneiti, Bumblebeez, mindran

14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, SL180, lyckligast80

16/6 - Ejjami

17/6 - Jagerika , nist

18/6 - Zandylina, Jowian

20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter, smultronbär, smultronrt

21/6 IBS,penelope81, FGK

22/6 Lunalove

24/6 Sussovich

26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean

27/6 Camilllla, Lilly2015

PLUS-lista

27/5 bluegrass

28/5 Milian03

1/6 Em88 (bim-3)

2/6 lottch3n (bim-2)

saknad dotter 25/3 - 28/3 09

7/6 anny1 (bim-3)

8/6 sycamore

• sycamore
    bumblebeez skrev 2018-06-09 20:00:40 följande:

Kan inte ni som plussat redan berätta om det är första, andra, sjätte barnet och hur många försök det tagit denna gång? :) 

Andra barnet, tog ett år
  • sycamore
    Månflicka skrev 2018-06-10 15:45:50 följande:

BIM -2 idag, testade negativt BIM-5 och är inställd på att det är negativt.. vill inte ha fler negativa resultat så vill inte testa mer. Pms humör även. Brukar få en liten blödning några dagar innan mensen och inte haft det den här gången så vem vet, kanske, men helt inställd på att det inte tog denna gång.

Lite surt att inte få trösta sig med lite vin, nästa helg blir det massa rosé, passa på innan nästa ägglossning och den jobbiga vänta sätter igång igen :/

Plussade inte förrän efter bim, lite osäker på hur många dagar efter eftersom min cykel varierar mellan 23-28 dagar. Men minst bim+2 iaf. Och då var det med cb digital. Rfsus test var fortfarande negativa då
  • sycamore
    Månflicka skrev 2018-06-10 20:14:32 följande:

Jag tror inte att det visade något innan sist heller med första precis på BIM, var jätte svagt test, köpte digitalt för att få det svart på vitt. Så är nog lönlöst för mig att testa innan, slöseri på pengar hur som helst, jag ska hålla mig till efter BIM nu:)

Jag kastas mellan att vara 100% säker på att jag inte är gravid samtidigt som jag tvekar... det stämmer riktigt stämmer med hur jag brukar vara innan mens.... har ingen svullen mage, ömma men inte hårda bröst, har inte lagt på mig så mycket vätska än som jag brukar...

Nu vill jag bars att tiden ska gå och att det ska bli tisdag! Ovissheten gör en knäpp! Haha!

Ja det är väl det bästa att vänta egentligen. Så slipper man försöka tolka obefintliga streck osv :) hoppas för din skull att du får ett plus!
Svar på tråden BIM juni 2018