Inlägg från: Litenoliv92 |Visa alla inlägg
  • Litenoliv92

BIM juni 2018

Hej alla! Förra månaden hade jag ingen ägglossning (tror att det berodde på allmän stress eftersom jag aldrig har missat en ägglossning innan)! Men nu är det nya tag och vi har beräknad BIM den 25/6. Imorse tog jag ett ÄL-test och blev förvirrad, är det här positivt eller negativt? Min man säger negativt, jag säger positivt.

• Litenoliv92
    SL185 skrev 2018-06-09 11:29:28 följande:

Jag kör bara med digitala men jag håller nog med din man, detta ser inte positivt ut tycker jag (det ska ju vara lika starkt som kontrollinjen). Men det är på väg till positivt iaf! Testa igen på eftermiddag/kvällen o igen imorgon bitti

Åh tack för svaret! Då håller vi tummarna att den sker inom de närmsta dagarna :)
  • Litenoliv92

Hej alla! Jag och min man har ett litet dilemma igen...jag fick ett positivt ÄL-test idag på eftermiddagen vilket känns toppen! Men vi har denna månad bestämt att vi bara ska ligga varannan dag för att testa om det blir bättre för oss istället för att ligga varje dag som vi har gjort i 8 månader. Hursomhelst, vi låg igårkväll och ska därför inte ligga förrän imorgonkväll igen enligt vår strikta plan. Tror ni att vi ?missar tåget? eller finns det fortfarande chans då? Någon av er som har varit i liknande sits eller har någon annan erfarenhet att dela med sig av?

Kramar <3

• Litenoliv92
    JoWiAn skrev 2018-06-11 20:42:53 följande:
    Tror det blir perfekt! Spermierna tar ju faktiskt lite tid på sig att komma upp i äggledaren sen lever de i snitt 72 Tim.
    Tack så mycket! Håller tummarna! :) 
  • Litenoliv92
    Milian03 skrev 2018-06-11 21:16:37 följande:
    Vi hade sex EN gång ca 30 h efter positivt ältest och jag blev gravid :)
    Fantastiskt! Nu blev jag mycket mer hoppfull! :) 
Svar på tråden BIM juni 2018