• Plus

BIM juni 2018

Hoppar in här eftersom min mens kom igår, 2 dagar för tidigt.. Enligt en app jag går efter så skulle den komma idag eller imorgon så jag var inte beredd på det alls. Men mensen har varit oregelbunden sen jag sluta med mina ppiller så det kan ju bero på det.. Dock så trodde jag starkt på att det skulle ta sig denna gång eftersom vi pricka in ägglossningen, iaf enligt testerna som visade positivt så pricka vi in det.. Men icke :( Nu blir det försök Nr 5. Jag trodde inte det skulle va så svårt att få till en liten bebis, men tydligen så är det en hel vetenskap det där med att verkligen pricka in ägglossning, och sen att man bara är fertil nån dag i månaden.. Ja, man blir tyvärr lite deppig när det gång på gång inte går! Nu har vi ju inte hållt på så länge som kanske många andra har, men man blir ändå helt nere! 

Aja, bara på det igen denna månad och kanske inte hoppas på för mkt så kanske det går.

• Plus

Imorgon ska jag göra ett gravtest som man kan ta redan 4 dagar innan beräknad mens. Mensen ska komma på lördag enligt appar. Jag hoppas verkligen nu!

• Plus

Ser ni något på testet? Det är lloyds apotek eget märke, och det är ett testa tidigt test.

• Plus
    JoWiAn skrev 2018-06-15 09:08:31 följande:

Jag ser! Grattis!

Taack :D

Shit, då innbilla jag mig inte :D jäklar sån lyckorus jag fick nu!
  • Plus
    Jagerika skrev 2018-06-15 09:08:37 följande:

Det syns tydligt! Grattis!!

Tack :D

Men vad gör jag nu? Ska jag testa igen om några dagar? :O .
  • Plus
    JoWiAn skrev 2018-06-15 09:38:06 följande:

När har du bim? Jag har oxå ett svagt idag. Ska ta digitalt imorgon. Är på äl+11

Enligt mina appar i telefonen så ska mensen komma imorgon, men jag tror mer på onsdag nästa vecka. Annars hade det varit ett starkare streck misstänker jag. Jag hade min ägglossning den 6 juni, så mkt vet jag :P hehe.
  • Plus
    SL185 skrev 2018-06-15 10:46:32 följande:

Jag ser med! Stort grattis :) är det bim idag?

Taack :D jag är lite osäker på när min bim är, antingen imorgon eller onsdag nästa vecka. Min ägglossning kom senare än jag trodde.
  • Plus
    Thorax skrev 2018-06-16 12:26:28 följande:

Kanske ska lämna tråden, känner mig väldigt osynlig :/

Du ska inte känna dig osynlig!

Vill du prata mer så skicka pm :)
  • Plus

Gick på toa nyss och det kom lite lite rosa på pappret.. Fick ett svagt plus igår så nu är man orolig att det blir missfall :( Är det vanligt med rosa på pappret när man blir gravid? 

Svar på tråden BIM juni 2018