BIM juni 2018
Hej! Jag och maken försöker med barn nr två. Vet inte alls var jag är i cykeln då de har varierat, allt från ÄL+1 till ÄL+12. Har idag tagit tre gravtest med svaga streck på alla, synliga från alla vinklar. Får upp hoppet!
Hej! Jag och maken försöker med barn nr två. Vet inte alls var jag är i cykeln då de har varierat, allt från ÄL+1 till ÄL+12. Har idag tagit tre gravtest med svaga streck på alla, synliga från alla vinklar. Får upp hoppet!
Dock så hade vi sex på morgonen, men visst kan inte mannes spermier påverka om ägglossningstestet blir positivt?
Tänker att jag ska skriva lite dagbok nu över symptom, så jobbigt att överanalyser allt hela tiden, så att jag minns till nästa månad. Som du säger så vill man ju så gärna. Med första barnet visste jag att jag var gravid innan det visade positivt.
BIM på tisdag jag med. Testade solklart negativt på BIM -5 så nu väntar jag nog och ser bara vad som händer:/
Ja, det blir sååå kass upplösning på bilderna här på fl :(
Är det vanligt att apoteket hjärtats gravtest ger skuggor/spökstreck? Eller vågar man hoppas på ett tydligare streck inom ett par dagar? :D
Deppig idag. BIM -3 (ev), fortsatt supersvaga streck på alla test jag tar, men inte blivit starkare sen i förrgår. Möjligtvis tom svagare. Känns så trist :(
Tog ett clearblue plus nu på eftermiddagen..bara hållt mig i en timme ca men ville mest göra mig av med testerna så man slipper se dom o kanske aldrig få använda dom på riktigt..
Visst är det så att man alltid kan ana var det lodrätta strecket ska vara? Tyckte mig ana något men kan absolut vara för att jag sååå gärna vill bli gravid...
Har ett test till...tar nog ett imorgonbitti, var det ett riktigt streck (vilket jag inte tror) så borde det ju synas bättre på morgonurin...
Men har för mig att jag läst någonstans att man alltid kan se var strecket ska vara så tror det är det jag ser...
Jag har nu haft ljusbruna flytningar i tre dagar (till och från när jag har torkat mig). Bim igår eller idag beroende på vilken app man kollar på. Vågar inte ta ett gravtest för jag är rädd det ska vara negativt. Har sprungit på toa som en galning idag dock (vilket också skulle kunna bero på att jag ?inväntar mensen?).
Ge mig lite pepp och utlåtanden! Ska jag testa idag ändå eller vänta till imorgon bitti? Någon som haft liknande med flytningarna?
Hej jag hoppar in här! Skulle behöva lite tankar från er. Jag har bim på fredag och hade äl den 4/5. Har en kort fas mellan äl och mens ganska exakt 11 dagar. Kunde inte hålla mig och tog ett test imorse som va neg. Kan jag fortfarande vara gravid? När kan man plussa med kort fas? Första barnet så är så exalterad ????