• AnonymAB

BIM juni 2018

Hej mina "vänner" <3

Jag har BIM på fredag och hoppas verkligen på ett plus.

Har känt mig trött ett par dagar och illamående från o till.

Hade menskänningar förra veckan men nu har det gått över till mer kramp/känningar i nedre delen av magen. Vet inte om jag känner mig gravid eller om det bara är önsketänkande.

Snabbare mig hem från jobbet och gjorde ett gravtest. men det visade inget plus. :(

vad tror ni.. det är första barnet och vi längtar.

• AnonymAB
    Systeryster33 skrev 2018-06-13 18:51:00 följande:

Hur går det för er som har bim 13,14,15? :)

Vet inte om jag svarar rätt här nu..

är ganska osynlig här och även Anonym:)

Men jag har BIM 15/6 och känner mig bra underlig.

lite illamående hela tiden och även yrslig. sticker lite i nedre delen av magen. som lite "sockerdricka" ibland. sötsugen som bara den..

Gjorde ett test i måndags men visade -

längtar så och hoppas verkligen på ett plus denna månaden.
  • AnonymAB
    AnonymAB skrev 2018-06-13 21:29:56 följande:

Vet inte om jag svarar rätt här nu..

är ganska osynlig här och även Anonym:)

Men jag har BIM 15/6 och känner mig bra underlig.

lite illamående hela tiden och även yrslig. sticker lite i nedre delen av magen. som lite "sockerdricka" ibland. sötsugen som bara den..

Gjorde ett test i måndags men visade -

längtar så och hoppas verkligen på ett plus denna månaden.

God morgon, har precis gjort ett test nu på morgonen och det visade också negativt.

Fy vad tråkigt.. Hade ändå hoppats på att jag idag skulle plussa.

tror ni att det är helt kört för mig denna månaden?
  • AnonymAB
    Thorax skrev 2018-06-14 06:44:08 följande:

Man ska ju helst testa efter bim just pga innan är de ofta att de visar minus. Så inget konstigt om de inte plussat än

Jo det är ju så. Men köpte ett tidigt test ifrån testlagret. så hoppades någonstans att det skulle ge ett plus nu innan vi ska få fest imorgon fredag.

vad tror ni om mina chanser utifrån mitt senaste mående och "tillstånd"?
  • AnonymAB

Nu är det dagen DET! idag är det BIM.. ska jag våga mig på ett test idag igen med risk att det gör mig besviken? igår var jag riktigt yrslig o illamående. när jag böjde mig framåt för att plocka upp något på golvet så höll jag på att spy.

har aldrig haft illamående symptom innan mens förut.

• AnonymAB
    lyckligast80 skrev 2018-06-15 08:08:35 följande:

Samma här, dagen DET! Så pirrigt men samtidigt känner jag i hela kroppen att mensen är på G.. : ( Och nu är det ganska så precis 1 år sedan vi började försöka, deppigt värre att det aldrig går!

Men håller tummarna för oss att tan röd håller sig långt borta! :)

Åh jag lider med dig

Det här är bara vårat första försök. Trodde aldrig jag skulle bli så besviken. Testet jag gjorde nu visade negativt.. men alla dessa symptom.. vad gör dom här om det inte vill betyda att jag är gravid.

Fy då.. bli bara lägga mig i sängen och ligga kvar där hela helgen.. tappade humöret totalt..

Jag håller tummarna att du får positivt idag <3
  • AnonymAB
    JoWiAn skrev 2018-06-16 07:05:29 följande:

Dagens

Uppe idag nere igår

Det är som ett grått sträck uppe vad betyder det? precis innan max markeringen. kram på er
  • AnonymAB

Idag är det BIM+1 för mig. Negativt test igår morse.

Ingen mens i sikte. Tycker jag haft mer flytningar än vanligt den senaste veckan. inatt har jag även mått mer illa än vad jag gjort senaste veckan. kommer som skov.

Var på fest igår men kände mig inte sugen på någonting. Drack endast ett glas bubbel.

är det tid för mig att hoppa över till Juli tråden?

• AnonymAB
    Daphodil skrev 2018-06-16 09:11:35 följande:

Inget överhoppande innan mensen kommit (eller inte kommit ;)) tycker jag! Vissa plussar sent.

Testa igen om några dagar, om mensen fortsätter utebli. Eller testa varje dag som vi testgalningar :D

OMG, jag är också testgalen ???? men blir så besviken varje gång. men vad betyder det när det är lite grå/rosa vid "max" strecket som ett test visade längre upp i flödet?
  • AnonymAB
    Daphodil skrev 2018-06-16 12:56:56 följande:

Det betyder nog inget tyvärr... Färgrester troligtvis.

När har du BIM då?

Jag är på BIM+1 Idag med 3st negativa test denna veckan.

Jag har mått illa, varit trött, haft yrsel, molande o ilande nedre delen av magen. å varit jätte hungrig och sugen på allt som är ätbart.

du då?
  • AnonymAB

God morgon och grattis till er som plussat <3

Åh måste få skriva av mig lite idag med..

BIM+2 Idag. Jag har illamående från o till, ilande i magen, trötthet och ett humör som inte är nå vidare. stackars min sambo <3

Men i alla fall. Inatt drömde jag att jag hade plussat och jag hade överraskat min sambo med att visa testet på morgonen och vi var överlyckliga.

Så vaknar jag i morse och inser att det bara var en dröm ;'(

• AnonymAB

gokväll mina vänner

vet ni om man kan ha mer sexlust som gravid? vi har haft sex två dagar i rad nu. brukar tyvärr aldrig hända annars..då jag har problem med lusten

idag BIM+2

• AnonymAB
    Daphodil skrev 2018-06-17 23:07:12 följande:

Inga personliga erfarenheter av just det, men det låter väl inte som nåt oerhört osannolikt symtom

Hur ser testen ut?

testen var blankt till i torsdags.. har inte vågat testa något sen dess..

Har även fått mycket finnar.. på ryggen/axlarna har aldrig finnar där annars. har även fått mycket finnar runt munnen och tinningen.

önskar mig inget hellre att det ska bli ett plus <3
  • AnonymAB
    Daphodil skrev 2018-06-18 05:40:50 följande:

När ska du testa igen?

Testa i morse igen och det visade negativt IGEN :,(
  • AnonymAB
    Daphodil skrev 2018-06-18 07:30:04 följande:

Styrkekramar

Vad är det för fel på min kropp.. Antingen får mensen sätta fart så vi kan göra nytt försök eller så behöver den inte komma över huvud taget..:,(

Har alla symptom. å mår illa som mest när jag rör på mig å efter jag ätit.

förra månaden var min mens 6 dagar sen.. kan det blivit att vi missat ägglossninhen pga det?

Hur blir det isåfall nästa månad om det visar sig vara negativt. eftersom mensen är 3dagar sen?
  • AnonymAB
    Daphodil skrev 2018-06-18 07:32:13 följande:

Okej dagens test är något starkare vill jag tro! Det är positivt (fast bilden här blir väl urvattnad som vanligt ) men av någon anledning kan jag inte tro på det förrän jag får ett SUPERSTARKT streck.

Jag ser inget annat än positivt <3 Grattis
  • AnonymAB
    Daphodil skrev 2018-06-18 07:56:54 följande:

Vad jobbigt Kan du vara en sen plussare?

Om mensen kommer sent och du är osäker på cykeln kanske du ska köra med ägglossningstest? Jag hoppas att den inte gör det alls dock Håll ut!Åh vad jobbigt Kan du vara en sen plussare?

Om mensen kommer och du är osäker på cykeln kanske du kan prova ägglossningstest? Jag hoppas att den inte kommer alls dock! Håll ut!

Här även provas med ägglossningstest. aldrig sett någon stegring eller utslag över huvud taget. har jag ingen ägglossning?

hade aldrig trott att jag kunde bli så ledsen av det här.. Idag ville jag inte ens gå till jobbet..
  • AnonymAB
    Daphodil skrev 2018-06-18 07:56:54 följande:

Vad jobbigt Kan du vara en sen plussare?

Om mensen kommer sent och du är osäker på cykeln kanske du ska köra med ägglossningstest? Jag hoppas att den inte gör det alls dock Håll ut!Åh vad jobbigt Kan du vara en sen plussare?

Om mensen kommer och du är osäker på cykeln kanske du kan prova ägglossningstest? Jag hoppas att den inte kommer alls dock! Håll ut!

Här även provas med ägglossningstest. aldrig sett någon stegring eller utslag över huvud taget. har jag ingen ägglossning?

hade aldrig trott att jag kunde bli så ledsen av det här.. Idag ville jag inte ens gå till jobbet..
    Thorax skrev 2018-06-18 10:49:17 följande:

Man ska ju helat testa 3 gånger om dagen, morgon middag kväll. Tills man ser vilken av dem man får stegring av. ÄL kan ju ske lite olika på dygnet. Jag får inte stegring på morgonen till ex.

Men de borde ju visa något om du testar varje dag men risken är att du missar den

Å där kom mensen:*( F*N bye bye hoppar över till Juli tråden
Svar på tråden BIM juni 2018