Inlägg från: lyckligast80 |Visa alla inlägg
  • lyckligast80

BIM lista juni

2/6 - Linsen8808

3/6 - Lilly2015, sycamore

4/6 - Issari, maria1992

5/6 - Jagvetdåinte, E88

6/6 - 1995lj, johannastroberg

7/6 - Sophie_A

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga, sommarkänslor, Smulis87

11/6 josssssaaaaan, kakan0, soffipropp1987

12/6 - Anny1, Blåstjärna

13/6 - niiskuneiti, Bumblebeez, mindran

14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, SL180, lyckligast80

16/6 - Ejjami

17/6 - Jagerika , nist

18/6 - Zandylina

20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter

21/6 IBS, Smultronbär, penelope81

22/6 Lunalove

26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean

27/6 Camilllla, Lilly2015

PLUS-lista

27/5 bluegrass

28/5 Milian03

2/6 lottch3n (bim-2)

• lyckligast80
    AnonymAB skrev 2018-06-15 08:00:45 följande:

Nu är det dagen DET! idag är det BIM.. ska jag våga mig på ett test idag igen med risk att det gör mig besviken? igår var jag riktigt yrslig o illamående. när jag böjde mig framåt för att plocka upp något på golvet så höll jag på att spy.

har aldrig haft illamående symptom innan mens förut.

Samma här, dagen DET! Så pirrigt men samtidigt känner jag i hela kroppen att mensen är på G.. : ( Och nu är det ganska så precis 1 år sedan vi började försöka, deppigt värre att det aldrig går!

Men håller tummarna för oss att tan röd håller sig långt borta! :)
  • lyckligast80
    AnonymAB skrev 2018-06-15 08:29:12 följande:

Åh jag lider med dig

Det här är bara vårat första försök. Trodde aldrig jag skulle bli så besviken. Testet jag gjorde nu visade negativt.. men alla dessa symptom.. vad gör dom här om det inte vill betyda att jag är gravid.

Fy då.. bli bara lägga mig i sängen och ligga kvar där hela helgen.. tappade humöret totalt..

Jag håller tummarna att du får positivt idag <3

Man blir lika ledsen och förtvivlad osvsett om det är 1a eller 12e försöket, vi alla här vill ju ha en liten knodd.

Man får kämpa på, men lättare sagt än gjort ibland.

Vi är uppsatta i IVF kön, så till hösten bör vi få komma på ett första besök. : )
  • lyckligast80

Hej hej,

Nu är det 3 dagar över BIM, ingen tant röd i sikte. Men efter 1 års kämpande och stark längtan så känns det som kroppen bara spelar mig ett spratt... vågar inte tro annat. Har inte testat än, vågar inte. Har inga symtom förutom att jag är väldigt varm hela tiden och nåt lite stick då å då i nedre magen, ingen Molvärk. Men självklart ska jag testa iaf på onsdag om inget hänt. : )

Behövde skriva av mig lite, är så nervös!

• lyckligast80
    Daphodil skrev 2018-06-18 08:25:28 följande:

Jag beundrar din självbehärskning avseende testande! Jag kan testa fyra gånger per dag när andan faller på

Alla har ju så olika symtom, vissa har ju inga alls vid plus. Jag trodde förut att har man inte ömma bröst är det kört, men det hade jag inte förra graviditeten och inte heller nu. Så graden av symtom betyder noll!

Ja så är det, och det vet jag innerst inne. Men lite symptom hade ju underlättat tvekandet och oron. :)

Det var 11 år sen jag var gravid så kommer knappt ihåg hur det var i början, men nu är det bara att vänta och se vad det blir av detta. : )

Tack för peppen! :)
  • lyckligast80
    Jagerika skrev 2018-06-21 13:04:30 följande:

Fick mensen idag på BIM+4 så får hoppas på 7:e försöket!

Jag fick min i tisdags på BIM+3, så surt! Men idag är den slut, konstig månad! Jag har ihållande molvärk så tänkte ändå ta ett test.(inte gjort innan) Man är så dum som hoppas trots blödning. : / men bättre att testa känner jag å få svart på vitt innan midsommar: )
  • lyckligast80
    Miktor skrev 2018-06-26 15:26:57 följande:

Hur går det för alla som har plussat hittills? Håller det i sig än? Själv plussade jag igår och är så himla nervös att det inte ska gå vägen. När kan man börja släppa lite på den känslan och kunna njuta lite också? Hur många vill/har gjort/kommer göra KUB-test och i vilken vecka?

Grattis! : )

Efter v.12 är den största missfallsrisken förbi sägs det.

Men försök njuta redan nu! Klart det kommer gå vägen: )

Själv jobbar vi vidare, och blir vi gravids kommer vi göra KUB test och allt som går att testa. Är 38 så det känns givet.

Lycka till!
Svar på tråden BIM juni 2018