BIM juni 2018
Hej,
Hoppar in här: ) BIM 15 juni.
Hej,
Hoppar in här: ) BIM 15 juni.
BIM lista juni
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore
4/6 - Issari, maria1992
5/6 - Jagvetdåinte, E88
6/6 - 1995lj, johannastroberg
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga, sommarkänslor, Smulis87
11/6 josssssaaaaan, kakan0, soffipropp1987
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - niiskuneiti, Bumblebeez, mindran
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, SL180, lyckligast80
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika , nist
18/6 - Zandylina
20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter
21/6 IBS, Smultronbär, penelope81
22/6 Lunalove
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
27/6 Camilllla, Lilly2015
PLUS-lista
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
2/6 lottch3n (bim-2)
Nu är det dagen DET! idag är det BIM.. ska jag våga mig på ett test idag igen med risk att det gör mig besviken? igår var jag riktigt yrslig o illamående. när jag böjde mig framåt för att plocka upp något på golvet så höll jag på att spy.
har aldrig haft illamående symptom innan mens förut.
Åh jag lider med dig
Det här är bara vårat första försök. Trodde aldrig jag skulle bli så besviken. Testet jag gjorde nu visade negativt.. men alla dessa symptom.. vad gör dom här om det inte vill betyda att jag är gravid.
Fy då.. bli bara lägga mig i sängen och ligga kvar där hela helgen.. tappade humöret totalt..
Jag håller tummarna att du får positivt idag <3
Hej hej,
Nu är det 3 dagar över BIM, ingen tant röd i sikte. Men efter 1 års kämpande och stark längtan så känns det som kroppen bara spelar mig ett spratt... vågar inte tro annat. Har inte testat än, vågar inte. Har inga symtom förutom att jag är väldigt varm hela tiden och nåt lite stick då å då i nedre magen, ingen Molvärk. Men självklart ska jag testa iaf på onsdag om inget hänt. : )
Behövde skriva av mig lite, är så nervös!
Jag beundrar din självbehärskning avseende testande! Jag kan testa fyra gånger per dag när andan faller på
Alla har ju så olika symtom, vissa har ju inga alls vid plus. Jag trodde förut att har man inte ömma bröst är det kört, men det hade jag inte förra graviditeten och inte heller nu. Så graden av symtom betyder noll!
Och där kom den på BIM +3 : ( Hoppar över till Juli tråden. Lycka till ni andra! : )
Fick mensen idag på BIM+4 så får hoppas på 7:e försöket!
Hur går det för alla som har plussat hittills? Håller det i sig än? Själv plussade jag igår och är så himla nervös att det inte ska gå vägen. När kan man börja släppa lite på den känslan och kunna njuta lite också? Hur många vill/har gjort/kommer göra KUB-test och i vilken vecka?