BIM juni 2018
Hoppar också in här! BIM på midsommarafton 22/6, hoppas extra mycket på den här gången eftersom om vi inte fått missfall i oktober så hade BF varit just 22/6.
Hoppar också in här! BIM på midsommarafton 22/6, hoppas extra mycket på den här gången eftersom om vi inte fått missfall i oktober så hade BF varit just 22/6.
Hade lovat mig själv att absolut inte symptomgoogla den här gången men det sket sig idag... Fick ikväll en röd/rosa blödning som syns på pappret men inte i trosskydd och undrar om det ev. kan vara nidblödning?
Är på ÄL+5 (stensäkert eftersom jag kör med ÄL-test + tempar) och har normalt en lutealfas på 12 dagar så känns väldigt tidigt för mens. Brukar aldrig ha spottings eller mellanblödningar men antar att kroppen kan spela en ett spratt och ge en det ändå någon gång. Symptom i övrigt (om man ens kan ha det så här tidigt?) är bara ömma bröst, lätt mensvärk och sjukdomskänsla.
Ni som varit gravida och haft nidblödningar, hur har dom varit?
Jag lovar mig själv varje månad att inte tjuvtesta men kunde inte låta bli att testa nu på midsommarafton. Blev såklart negativt med testlagret, inte en tillstymmelse till skugga eller någonting. Är på ÄL+9 (BIM-3), har jag testat för tidigt eller kan jag redan nu ställa in mig på att den här månaden är körd?