Inlägg från: clarabjorklund |Visa alla inlägg
  • clarabjorklund

BIM juni 2018

Hoppar in här!
    Jag och sambon försöker med barn nummer 2. Har en dotter på 6 månader. Vill så gärna ha tätt mellan henne och hennes syskon. 

Jag har bim den 28/6, är idag på ÄL +3. Fick till det runt ÄL. Inga känningar. Hade jag förvisso inte förra gången jag plussade heller. Då plussade jag svagt på ÄL+9, och med digitalt ÄL+10. Detta är vårt försöka försök, så har väl inga större förhoppningar att det ska ta sig. Tog iallafall 4 försök innan jag blev gravid med min dotter.

• clarabjorklund
    JoWiAn skrev 2018-06-16 09:42:20 följande:
    Daphodil skrev 2018-06-16 09:12:45 följande:

Hihi samma här. Smyger med testerna för maken.

Ska du testa imorrn igen?

Hahaha! Stod precis o fundera på om jag skulle fråga er om era respektive var medvetna om detta testandet! Min är helt omedveten. Har digitala hemma som han vet och tror att jag väntar att testa. Ops... Han skulle nog fundera på vad det är han bor med om han vetat.
    hahaha, min sambo är också helt omedveten. Han tror jag testar enbart för att hålla koll på min cykel! ;) Det är lika bra att hålla det på den nivån också, han skulle ju gå i taket om han visste hur mycket pengar jag lagt på tester och dessutom skulle han väl inte tro att jag är riktigt klok! ;) 
  • clarabjorklund
    Daphodil skrev 2018-06-16 11:24:04 följande:
    Du "bör" ju inte ha några känningar än, då ägget inte har fäst. Jag följer dig och håller mina feta tummar för ett plus om 6 dagar då! :)
    Nej, det vore väldigt märkligt om jag faktiskt hade några känningar. Sen tror jag mycket sitter psykiskt, speciellt när man vet att man lyckats pricka ägglossningen. Tack snälla för att du håller tummarna! :)
    Hur går det för dig? :D 
  • clarabjorklund
    mor till en väntan för nr2 skrev 2018-06-17 09:42:09 följande:

Grattis till er som plussat! ????

För mig är det mååånga dagar kvar till bim 29/6..

jag har ju en cykel på 25 dagar. Jag har ganska många testa tidigt gravtest hemma så får se när jag vågar börja testa!

När har ni andra plussat som tidigast?

Någon mer som har bim så sent som jag denna månaden? ??

Jag har bim den 28/6. Är på ÄL+4 idag! Denna vidriga väntan ????
  • clarabjorklund

ÄL+5 och har sedan igår molvärk. Testoman som man är så har jag testat med mina ÄL-test och ser en tydlig stegring igen, vet att det inte behöva betyda någonting men ändå! Hoppas så att det växer ett litet pyre där inne!

• clarabjorklund
    Daphodil skrev 2018-06-18 07:32:13 följande:

Okej dagens test är något starkare vill jag tro! Det är positivt (fast bilden här blir väl urvattnad som vanligt ) men av någon anledning kan jag inte tro på det förrän jag får ett SUPERSTARKT streck.

Visst är det positivt! Grattis! Hur långt från ÄL är du? Kramisar!
  • clarabjorklund
    Daphodil skrev 2018-06-18 08:03:17 följande:

Tidigaste laget, men molvärk är alltid bra Hoppas det är nåt på g!

Tack för titten på mitt test, även om jag inte fattar att du ser nåt på det Ser ut som en fattig spökskugga här, men är lite tydligare i verkligheten. Jag är dock livrädd för missfall eller x så jag vågar inte ta ut något än

Jag är på BIM -1, ingen aning om när äl var, men troligast runt 6 juni. Vi var sjuka den veckan och fick bara till ett enda ligg, och det var då

Ja, mycket sitter nog i huvudet också, man går liksom och känner efter!

Självklart syns det nått på det! Men jag förstår din oro, jag var likadan med dottern! Var nog inte förrän jag tog det digitala jag vågade tro på det på riktigt!

Men det är inte dåligt att det tog sig på ett enda ligg.
  • clarabjorklund
    Vinter16 skrev 2018-06-18 22:26:41 följande:

Jag har bim den 26/6 och det är ju egentligen alldeles för tidigt för att testa nu men jag köpte ett ?testa tidigt test?. Tycker jag ser ett suuuuuper svagt sträck, är det inbillning eller ser någon annan detta också?

Ser tyvärr ingenting och dessutom så säger jag som vissa andra här inne, CB har en tendens att ha många spökstreck, vilket jag fått flera ggr. Rekommenderar Predictor Early om du vill ha ett bra ?testa tidigt?-test!

Jag har Bim 26/6, och väntan är olidlig.....
  • clarabjorklund

Denna väntan är olidlig. Är idag på ÄL+6 och har sedan ett par dagar tillbaka haft molvärk, vilket jag fortfarande har. Igår fick jag gå och lägga mig en timme vid klockan 18.30 pga trötthet, vilket ALDRIG händer annars och huvudvärken ska vi inte prata om. Jag vill veta nu, haha, tålamodet är inte det bästa!

Grattis till alla er som plussat! <3 

Svar på tråden BIM juni 2018