• lo

BIM juni 2018

Hej allihopa. Fick min mens idag så nu flyttar jag med in här. Detta blir andra försöket.

lista juni:

3/6 - Lilly2015

4/6 - Issari, maria1992

5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n

6/6 - 1995lj

8/6 - Nicciz, Lo

9/6 - AllaGodaTingÄrTre

• lo

Denna cykeln spökar. Någon som varit med om liknande?

Hade enligt appen bim 8-12 juni ungefär. Men mensen har fortfarande inte kommit och alla test jag tar är negativa.

Köpte rfsu stickor på apoteket i går, tog ett på EM igår och ett med morgon urinen precis men båda är toknegativa.

Tyckte de kändes som menskänning förra veckan men inget hände. Nu känner jag ingenting.

Förutom lite värmesvallningar imellanåt. Men de kan ju bero på vädret?

Någon som varit med om liknande. Eller kan kroppen hoppa över en mens period?

Har inte testat äl stickor igen men enligt appen är de dax för äl nästa vecka igen.

Fattar ingenting!

• lo
    Sommar15 skrev 2018-06-20 07:47:46 följande:

Kan du ha haft senare ägglossning? Typ förra veckan när det kändes som mens?

Jag använde äl stickor förra månaden och fick utslag för äl 29/5 så de är de som är så konstigt.
  • lo
    FGK skrev 2018-06-20 07:55:36 följande:

Man kan få utslag på ÄL test utan att man har ÄL :/ så är det för mig denna månaden.. har haft positivt ÄL test i flera dagar men min temp höjs inte så har inte haft ÄL. Har även haft som du, negativa test och ingen mens på två veckor. Hänt två ggr och båda gångerna var jag som mest stressad av olika saker i livet.

Min temp höjdes i helgen kändes som klimakteriesvallningar helt galet. så då hade jag antagligen äl förra veckan då. Sjukt kontakt gt känns de att kroppen lurar en på en hel månad. Tänkte ta ett nytt grav test nästa vecka för att vara på den säkra sidan sen invänta mens i slutet av månaden i stället.. Tack för svar på mina frågor nu är guld <3
Svar på tråden BIM juni 2018