Inlägg från: Penguinlover |Visa alla inlägg
  • Penguinlover

BIM juni 2018

Jag ska också köra digitalt test imorgon bitti! BIM idag, men har bara 12 dagars lutealfas så imorgon blir äl+13. Jag känner mig faktiskt ganska säker på att jag är gravid för jag har mått precis som jag gjorde innan plusset förra graviditeten. Samtidigt är det väldigt nervöst för jag skulle bli väldigt ledsen om testet imorgon säger "Inte gravid". Har försökt sedan augusti förra året och börjar ledsna på detta nu...

• Penguinlover
    Penguinlover skrev 2018-06-23 20:54:40 följande:

Jag ska också köra digitalt test imorgon bitti! BIM idag, men har bara 12 dagars lutealfas så imorgon blir äl+13. Jag känner mig faktiskt ganska säker på att jag är gravid för jag har mått precis som jag gjorde innan plusset förra graviditeten. Samtidigt är det väldigt nervöst för jag skulle bli väldigt ledsen om testet imorgon säger "Inte gravid". Har försökt sedan augusti förra året och börjar ledsna på detta nu...

Sov väldigt dåligt och gick upp och tog testet klockan 4 imorse.

Jag är gravid! BF 3 mars.
  • Penguinlover
    mor till 2 väntan på nr3 skrev 2018-06-24 10:19:07 följande:

Hur har du mått som trott dig vara gravid?

Jag har frusit och känt mig febrig och haft en allmän sjukdomskänsla i kroppen. Har även haft lite molande värk i magen och känt att kaffet smakar annorlunda, vattnigt och beskt på samma gång. Kände precis samma förra gången jag var gravid. Fick positivt graviditetstest imorse ????
Svar på tråden BIM juni 2018