Inlägg från: mor till 2 väntan på nr3 |Visa alla inlägg
  • mor till 2 väntan på nr3

BIM juni 2018

Jag la till mig i listan Cool

Kan tiden snabba på lite Skrattande

14/6 EmmalinneaS, zeon 

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, lyckligast80 

16/6 - Ejjami , Elih 

17/6 - Jagerika , nist 

18/6 - Zandylina, 

19/6 Daphodil 

20/6 smultronbär, smultronrt , snöoväder, laijina 

21/6 IBS,penelope81 

22/6 Lunalove, Sussovich 

23/6 Thorax 

24/6 Pumpan90 

25/6 Systeryser33 

26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean 

Smulan87 

27/6 Camilllla, Lilly2015 , Jojocool, Meej

28/6 FGK 

29/6 mor till 2 väntan på nr3

+PLUS-lista + 

27/5 bluegrass 

28/5 Milian03 

1/6 Em88 (bim-3) 

2/6 lottch3n (bim-2) 

Saknad dotter 25/3 - 28/3 09 

7/6 anny1 (bim-3) 

8/6 sycamore 

8/6 Hepphopp (bim-1) 

12/6 SL185 (bim-3) 

14/6 ettlitetsyskon 

15/6 FrökenUtter (bim-2) 

15/6 Daphodil BIM-4

16/6 bumlebeez 

16/6 ffrida

15/6 Jowian

Systeryster33 skrev 2018-06-21 13:48:55 följande:

Japp jag :) tänkte du på någpt speciellt ?

Vad brukar din temp ligga på mellan mens o ägglossning? Har den gått upp vid ägglossning och vad har den legat på efter ägglossning?
    Penguinlover skrev 2018-06-23 20:54:40 följande:

Jag ska också köra digitalt test imorgon bitti! BIM idag, men har bara 12 dagars lutealfas så imorgon blir äl+13. Jag känner mig faktiskt ganska säker på att jag är gravid för jag har mått precis som jag gjorde innan plusset förra graviditeten. Samtidigt är det väldigt nervöst för jag skulle bli väldigt ledsen om testet imorgon säger "Inte gravid". Har försökt sedan augusti förra året och börjar ledsna på detta nu...

Hur har du mått som trott dig vara gravid?

Jag har så svårt o vänta på att testa.. för man vill så gärna vara gravid!

förra månaden trodde jag att jag vad gravid, hade stamande känsla i vänster ljumske, molnande värk o så spände det enormt i brösten dagarna innan bim.. men så kom mensen 2 dagar tidigt med buller o brak .. fick hemsk mensvärk o 2 stora klumpar som kom först innan det vanliga blodet kom.. kändes märkligt..

Denna gången vågar jag inte tro att jag är gravid! Testade igår o idag, har bim 29/6 o såklart är det för tidigt o neg.. men jag vill ju oxå få ett litet svagt streck på min sticka...

innerst inne vill jag vara cool o lugn o vänta o testa ifall inte mensen kommer, men det går ju inte!

Miktor skrev 2018-06-25 21:57:00 följande:

Jag plussade idag på Bim-1! Vågar nog tro på det nu när det är så nära inpå ???? Är vårt första försök så känns lite som ?vad är haken?. Men ska vara positiv och glad och tro på det bästa! Har bf enligt NC 6/3 och enligt preglife 2/3. Någon mer som har det?

Grattis

Har du testat innan bim-1?

Testade neg imorse igen på bim-3 äl+11...

Ni som plussat , har ni fått neg som idag för mig o sen fått positivt ännu närmre bim? Jag har bim 29/6 på fredag!

Jag har haft molnande värk i nedre delen av magen den senaste veckan, men inga spända bröst som jag alltid brukar mellan ägglossning o mens..

Lilly2015 skrev 2018-06-26 07:49:24 följande:

Jag testade första gången på äl+11 eller 13. Fick då positivt. Mitt enda tecken på att jag kanske var gravid var att jag inte hade ömma och stora bröst. Det brukar jag ha alla cykler :)

Jag får hoppas på ett plus kommande dagar, eller skit mens på fredag! Svårt o ha is i magen l vänta bara..

Lycka till alla ni som plussat!

Min mens kom idag , ledsen o butter är jag. Inte för att jag inte kan ladda om o hoppas på o bli gravid nästa eller nästa månad igen utan för att jag inte ville ha bebis i april, maj eller på sommaren.. skit oxå! Feb o mars sket sig liksom! Men men vi får se om det går nästa gång!

Svar på tråden BIM juni 2018