• BellaKH

BIM juni 2018

Hej hej!

Jag har enligt appen Flo beräknad mens 12/6, men jag tror att min ÄL var lite "sen" denna gången och kom nu i dagarna... säkert de dagar jag inte testade.. Igårkväll när jag testade så var det lite starkare än tidigare, men inte riktigt positivt. Idag var det lite svagare, men ska testa igen lite senare, tror det var lite för utspätt. 

Så egentligen vet jag inte riktigt när mensen kan tänkas komma. nu, men inom 2 veckor antar jag.

Slutade med p-piller i mitten på april, pillermensen, första ÄL och mensen kom precis som det skulle. Mensen kom kanske nån eller ett par dagar tidigt bara. 

Så just nu är jag lite vilse, men vi myser på och hoppas att vi träffar in någorlunda rätt dagar  

• BellaKH

Hej hej!

Jag har enligt appen Flo beräknad mens 12/6, men jag tror att min ÄL var lite "sen" denna gången och kom nu i dagarna... säkert de dagar jag inte testade.. Igårkväll när jag testade så var det lite starkare än tidigare, men inte riktigt positivt. Idag var det lite svagare, men ska testa igen lite senare, tror det var lite för utspätt. 

Så egentligen vet jag inte riktigt när mensen kan tänkas komma. nu, men inom 2 veckor antar jag.

Slutade med p-piller i mitten på april, pillermensen, första ÄL och mensen kom precis som det skulle. Mensen kom kanske nån eller ett par dagar tidigt bara. 

Så just nu är jag lite vilse, men vi myser på och hoppas att vi träffar in någorlunda rätt dagar  

• BellaKH
    Lilly2015 skrev 2018-06-27 13:08:55 följande:
    Håller tummarna!

Får jag passa på att fråga dig när vi är på samma dag. Har du bokat tid hos barnmorskan? Jag gjorde precis det och fick inskrivning 14 augusti. Enligt henne var jag då 10 fullgångna veckor och inne i vecka 11. Men jag räknar det till att jag är i vecka 12. Är inte det lite sent för inskrivning? När gör man KUB? Är inte det typ också då?

Hej! 

Jag har fått inskrivning 16/8, vilket innebär att jag är i v 14 (13+2).

Men före det kommer jag att ha gjort första UL och sedan NIPT (och fått resultatet), så det känns inte så dumt att ha inskrivningen så sent, även om jag helst hade haft den tidigare... Det gick tyvärr inte pga semestrar osv. 

Svar på tråden BIM juni 2018