BIM juni 2018
Hoppar in här också då det inte blev något plus i maj.
Andra försöket på tredje barnet.
Borde ha äl runt den 12e och bim 26 juni så lång väntan tills dess...
Hoppar in här också då det inte blev något plus i maj.
Andra försöket på tredje barnet.
Borde ha äl runt den 12e och bim 26 juni så lång väntan tills dess...
BIM lista juni
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore
4/6 - Issari, maria1992
5/6 - Jagvetdåinte, E88
6/6 - 1995lj, johannastroberg
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga, sommarkänslor
11/6 josssssaaaaan, kakan0, soffipropp1987
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - niiskuneiti, Bumblebeez, mindran
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika , nist
20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter
21/6 IBS, Smultronbär, penelope81
22/6 Lunalove
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
27/6 Camilllla, Lilly2015
PLUS-lista
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
2/6 lottch3n (bim-2)
Jag plussade idag!! Jag som inte skulle testa förrän efter bim..något sa till mig att testa så jag kunde inte stå emot längre. Vaknade imorse o tog ett test,,o där kom ett fint streck direkt. Bim är ju på fredag så det är lite tidigt. Men har haft kramper, illamående varje morgon nu i 4 sagar, ryggvärk igår.
Har ett missfall i bagaget så oron har börjat så klart. Men hoppas att det går hela vägen denna gång.
Hoppas att det smittar av sig på er nu <3
Måste fråga, ni som känner av äl, känns det i ena eller båda äggstockarna då?
Jag har ju ätit Minipiller typ jämt så aldrig känt av äl då jag aldrig har någon.
I förrgår hade jag så nära positivt äl-test som det går att komma utan att vara positivt, i går var det mycket svagare så trodde jag missat/inte skulle få äl den här månaden. Så värker det och sticker i båda äggstockarna idag, och glad gubbe på testet.
Har tvillingar sen innan, men vågar inte hoppas på att ha sån tur att jag släpper två ägg då och då...
Stort grattis till alla pluss som trillat in i tråden nu på senaste!
Och hoppas att juli är er månad, ni som fått hoppa vidare <3
Jag har också bim 26e, är på äl+7 idag och tiden går såååå långsamt. Borde egentligen njuta av sommaren (okej spöregn men ändå...) men vill bara att tiden ska gå.
Är bortrest tills på söndag och lämnade alla tester hemma. Har ytterst begränsade möjligheter att smita iväg och köpa något test så tyckte att det var en fantastisk idé så jag inte kan testa förrän tidigast på söndagskväll eller måndagsmorgon, kan säga att jag ångrat mig nu, haha.
Jag har bim den 26/6 och det är ju egentligen alldeles för tidigt för att testa nu men jag köpte ett ?testa tidigt test?. Tycker jag ser ett suuuuuper svagt sträck, är det inbillning eller ser någon annan detta också?
BIM den 26/6 och idag fick jag fick jag se detta! Världens bästa midsommar! (Har dock ångest över att jag drack alkohol igår)
Kan ni se?????
Jag ser! :) Grattis!