BIM juni 2018
Ska försöka hålla mig till lördag också! Håller tummarna för dig! Jag hade också ovanligt tidig äl den här månaden vilket sammanträffande för oss! Är det ditt första? :)
Ska försöka hålla mig till lördag också! Håller tummarna för dig! Jag hade också ovanligt tidig äl den här månaden vilket sammanträffande för oss! Är det ditt första? :)
Det har jag också och det känns så konstigt att det är dags som du säger :) ja konstigt nog gjorde vi. Jag brukar känna av äl och hade väldigt ont i magen den dagen och tänkte att det är ju mer än en vecka förtidigt. Så bara för nyfikenheten tog över gjorde jag ett ältest och det kunde inte vara mer positivt haha. Vi hade fått till det dagen innan konstigt nog och såg till att ha det samma dag och dagen efter. Dock är det andra försöket den här månaden och tycker att jag känner lite mensvärk nu så tror inte det här fungerar ändå.. Men håller tummarna. Hoppas det fungerar för er ändå! :)
Kanske vågar hoppas lite ändå.
Vart sjukt illamående hela dagen, mensvärk i 2 dagar, finnar och yrsel. ÄL + 10
Dock inga test hemma så kan ju inte se. Hoppas de kommer imorgon
Lite rosa på pappret idag med men inget mens än, bim idag. Dock ett dyk på tempen så vet att mensen kommer, den är lite seg bara. När man vet att den ska komma så vill man bara att den sätter igång så man kan börja se framåt igen...
Nån som ser nått? Tyckte mig ana annu ett streck men syntes bättre när jag tog svartvitt foto. Detta är på eftermiddagen och ska ta ett nytt i morgonbitti :)
Enligt FLO appen var ÄL 1/6 men jag fick kramper 7/6 alltså en vecka senare så jag vet inte när jag har Bim egentligen!
Dum som jag är så testade jag imorse trots att det bara är ÄL+10 (BIM-2). Fick vad jag tror är ett spökstreck. Det är i vilket fall såpass svagt att det inte går att avgöra om det är grått eller ljusrosa. Nu är det verkligen att pendla mellan hopp och förtvivlan till imorgon! Tur att det ändå är fredag :)
Hade flyttat över mig till Juli tråden men jag är tillbaka med positiva besked.
Efter fem dagar med stark positivt på ägglossningstestet så tog jag ett graviditetstest. Det visade POSITIVT 2-3 veckor. Jag hade mens för 1 1/2 vecka sedan men bm trodde att det kunde ha varit en blödning när ägget fick fäste. Jag är dock inte helt övertygad än. Missfall trodde jag men bm så att graviditetstestet inte skulle ha visat något nu i sånna fall. Inskrivning och nytt test nästa vecka för att utesluta att det var missfall.