BIM juni 2018
Bilderna verkar inte kommit med?
Testar igen
Bilderna verkar inte kommit med?
Testar igen
Grattis till alla som plussat :)
Ni har jag tagit min sista tablett för den här behandlingen. Min mens borde komma inom tre dagar! Sen återstår det att se om min cykel går ner till 28-30 dagar.
Ni som testar er med äl. Vart beställer ni ifrån? Det här får bli vår test månad å nu måste vi börja föra en mer exakt dagbok för äl å mens som vi kan visa upp kliniken.
Jag gillar dom digitala äl testerna men det blir ju svindyrt om jag ska ta det varje dag. Så vi tänkte mer på det billigaste alternativet men där jag ändå kan se om jag har äl?
Håller tummarna för alla er andra!
Grattis!
Vilket försök tog det sig på?
grattis!!! beräknad BIM 12/6 .. vil testa mig varje dag till dess :D:D har ömma bröst och flytningar :/
Testade Graviditetskollens test nu ikväll.. testade innan med RFSU som jag skickade bild på igår.. nu full jag detta? Negativt på RFSU i morse och nu detta med Graviditetskollens.. är detta ett spök?
Vill inte hoppas för mycket för blir så besviken :(
BIM lista juni
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore
4/6 - Issari, maria1992
5/6 - Jagvetdåinte, E88
6/6 - 1995lj, johannastroberg
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga, sommarkänslor, Smulis87
11/6 josssssaaaaan, kakan0, soffipropp1987
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - Månflicka, niiskuneiti, Bumblebeez, mindran
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, SL180, lyckligast80
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika , nist
18/6 - Zandylina
20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter, smultronbär, smultronrt
21/6 IBS,penelope81, FGK
22/6 Lunalove
24/6 Sussovich
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
27/6 Camilllla, Lilly2015
PLUS-lista
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
1/6 Em88 (bim-3)
2/6 lottch3n (bim-2)
Hej alla! Förra månaden hade jag ingen ägglossning (tror att det berodde på allmän stress eftersom jag aldrig har missat en ägglossning innan)! Men nu är det nya tag och vi har beräknad BIM den 25/6. Imorse tog jag ett ÄL-test och blev förvirrad, är det här positivt eller negativt? Min man säger negativt, jag säger positivt.
Kan inte ni som plussat redan berätta om det är första, andra, sjätte barnet och hur många försök det tagit denna gång? :)