BIM juni 2018
Tog ett test.. helt för tidigt egentligen. Såklart ett minus :/ .
Tog ett test.. helt för tidigt egentligen. Såklart ett minus :/ .
Hej alla! Jag och min man har ett litet dilemma igen...jag fick ett positivt ÄL-test idag på eftermiddagen vilket känns toppen! Men vi har denna månad bestämt att vi bara ska ligga varannan dag för att testa om det blir bättre för oss istället för att ligga varje dag som vi har gjort i 8 månader. Hursomhelst, vi låg igårkväll och ska därför inte ligga förrän imorgonkväll igen enligt vår strikta plan. Tror ni att vi ?missar tåget? eller finns det fortfarande chans då? Någon av er som har varit i liknande sits eller har någon annan erfarenhet att dela med sig av?
Kramar <3
Idag beställde jag 20 stickor o 2 digitala med veckoindikator. Bim-6 idag. Kunde kanske kanske ana en skugga eller kanske inte. Haha! :) Har en sticka hemma. Ska testa imorgon igen.
Inbildning just nu: extremt trött....
Åh håller tummarna för ett plus :) bim-6 är tidigt så du kan vara gravid fastän det inte syns ännu.
Åh håller tummarna för ett plus :) bim-6 är tidigt så du kan vara gravid fastän det inte syns ännu.
Tog ett test igen idag även fast jag fått rosa på papper o anar ett streck idag med så nu vet jag att det alltid syns något litet där strecket ska vara...bra att veta om man använder det testet igen..har bara ett digitalt test kvar nu men det kommer bara användas när mensen är sen.
Kan inte skaka av mig känslan att jag är för gammal...
Hej!
Behöver lite hjälp! Jag har BIM 26/6 och igår (13/6) hade jag en liten blödning detta är något som aldrig hänt mig tidigare och därför tog jag både äl-test och G-test på kvällen. Båda var postiva. Äl borde varit förra veckan då jag alltid har det dag 17(min cykel är på ca 35 dagar). Tog testen på samma kiss först äl och sen g. Kan G-testet blivit påverkat? Alltså det är suuuuper svagt positivt men vi har försökt i över 1 år och det har aldrig sett ut såhär innan!! Så därför känns det som att det borde vara positivt på riktigt??
God morgon, har precis gjort ett test nu på morgonen och det visade också negativt.
Fy vad tråkigt.. Hade ändå hoppats på att jag idag skulle plussa.
tror ni att det är helt kört för mig denna månaden?
Ni som plusat på bim-3 och bim-2. Hade ni negativt innan? Behöver lite hopp :)
Japp! Fast tänk äl-+ istället för bim- då det är så olika hur lång fas man har mellan äl och bim! Jag har plussat först äl+10 svaagt (dvs bim-2) för mig! Varit negativt dagen innan!