BIM juni 2018
Hur går det för er som har bim 13,14,15? :)
Hur går det för er som har bim 13,14,15? :)
Förstår att det är tråkigt! <3 men det var på g och det blev inte mer än så om man ska se det positivt! Du slapp vara gravid x antal veckor för att sen få missfall! Håller alla tummar för att det är er tur nästa månad ! Heja heja Stor kram
Ja vi får se :).
Jag tycker jag känt mig ganska skum idag o igår också..
Tänkte ta första gravtest nästa vecka på onsdag då är det BIM-2 :).
Hela veckan spökstreck som blivit svagare, igår neg, idag åter spökstreck - kanske lite starkare än sista? Greppar efter halmstrån här. Anar ni mitt streck?
Haha jag kan nog förklara bort mina också. Min skeptism sitter och bankar mig i huvudet konstant medans optimisten nickar belåtet.
Men imorgon kommer äntligen testen så då hoppas jag på nåt resultat åt ena eller andra håller
Försökte se streck hos dig men såg inget. Men mobilbilder är så svårt att se på :(
När hade du Äl?
Mina symtom har vart mensvärk 2 dagar, finnar utan dess like, och idag kom illamående som en rak höger.
Har en lutenfas som är väldigt oregelbunden men i genomsnitt är bim -9 och Äl+10 idag.
Går man på förra månaden är det bim-12
Ägg... önskar jag visste om bim var idag el imorgon...om det finns en mikroskopisk chans trots tempdipp el om bim är imorgon o jag bara hoppats i onödan. Tycker ju att jag anar ett starkare streck på andra clearblue-testet jag gjorde så även om jag inte vill så hoppas man ju lite.
Vill inte hoppas o sedan bli krossad av att bim är imorgon o mensen kommer...
Om mensen kommer imorgon så hoppas jag den kommer tidigt, så jag slipper gå o vänta o bygga upp hopp som grusas sedan...
Jag är på ÄL +10 idag och bmi imorgon. Har sedan i tisdags kväll mått illa och till och med kräkt på natten till onsdag. Mår mer illa på kvällen och idag mår jag riktigt illa. Någon som tror att det kan jag symtom på graviditet redan? Har läst att visa börjar må illa redan i v 3-4. Vad tror ni?
Nej, är sååå svagt att det skulle aldrig fastna på bild...men känt av lite mensvärk nu på kvällen så med det o tempdippen i morse så är jag mer o mer övertygad om att bim är imorgon o strecket jag anat bara är ett spökstreck...
Har aldrig förstått det där med att vara skengravid. Hur fungerar det? Är endast andra månaden vi försöker. Jag testade i morse med ett vanligt test men det va neg. Håller tummarna för att det är positift med ett tidigt test imorgon:)