• Thorax

BIM juni 2018

babytjejen skrev 2018-06-13 17:59:58 följande:

Tog ett test igen idag även fast jag fått rosa på papper o anar ett streck idag med så nu vet jag att det alltid syns något litet där strecket ska vara...bra att veta om man använder det testet igen..har bara ett digitalt test kvar nu men det kommer bara användas när mensen är sen.

Kan inte skaka av mig känslan att jag är för gammal...

Tror inte du är för gammal, finns ju hur många som helst som får barn upp i den dubbla åldern. Men visst blir det svårare och svårare, det går ju inte förneka. Men ge inte upp än, plötsligt kommer de där guldägget
  • Thorax
    Ploppeen skrev 2018-06-13 19:03:48 följande:

Hej!

Jag hade BIM igår och alltså en dag sen med mensen. Tog ett test och det visade negativt såklart ????.

Undrar om någon vet om man kan plussa sent eller hur jag ska gå till väga? Har inte de minsta känningar till mens men rikliga flytningar. Har heller inga ?grav?symtom?. Fattar inget och min mens har varit tidig dom senaste 5 månaderna. Hjälp men vilsen tjej i detta träsk med olika spekulationer ????.

Är man låghormonare så är det inte ovanligt att plussa sent :) sålänge mensen inte kommer är det ju bra tecken. En bekant plussade svagt en vecka efter bim, hon har en livlig tös nu :)
  • Thorax
    JoWiAn skrev 2018-06-14 06:37:53 följande:

Samma här. Bim-4... Blankt. :/

AnonymAB skrev 2018-06-14 06:36:50 följande:

God morgon, har precis gjort ett test nu på morgonen och det visade också negativt.

Fy vad tråkigt.. Hade ändå hoppats på att jag idag skulle plussa.

tror ni att det är helt kört för mig denna månaden?

Man ska ju helst testa efter bim just pga innan är de ofta att de visar minus. Så inget konstigt om de inte plussat än
  • Thorax
    AnonymAB skrev 2018-06-14 06:56:53 följande:

Jo det är ju så. Men köpte ett tidigt test ifrån testlagret. så hoppades någonstans att det skulle ge ett plus nu innan vi ska få fest imorgon fredag.

vad tror ni om mina chanser utifrån mitt senaste mående och "tillstånd"?

Låt bli att dricka ifall ifall. Säg att du ska köra dagen därpå eller måste köra en kompis senare på kvällen. Måendet kan vara skengravid eller gravid eller mens på g.

Symptomen stämmer ju på allt tyvärr :/
  • Thorax

Kanske vågar hoppas lite ändå.

Vart sjukt illamående hela dagen, mensvärk i 2 dagar, finnar och yrsel. ÄL + 10

Dock inga test hemma så kan ju inte se. Hoppas de kommer imorgon

• Thorax
    FrökenUtter skrev 2018-06-14 17:41:52 följande:

Oj, spännande! Låter inte helt fel ???? själv är jag ÄL+9 utan en enda känning (som inte har en annan naturlig förklaring).

Haha jag kan nog förklara bort mina också. Min skeptism sitter och bankar mig i huvudet konstant medans optimisten nickar belåtet.

Men imorgon kommer äntligen testen så då hoppas jag på nåt resultat åt ena eller andra håller
  • Thorax
    Daphodil skrev 2018-06-14 21:27:54 följande:

Vad har du för symtom? Och när är BIM? :)

Försökte se streck hos dig men såg inget. Men mobilbilder är så svårt att se på :(

När hade du Äl?

Mina symtom har vart mensvärk 2 dagar, finnar utan dess like, och idag kom illamående som en rak höger.

Har en lutenfas som är väldigt oregelbunden men i genomsnitt är bim -9 och Äl+10 idag.

Går man på förra månaden är det bim-12
  • Thorax
    Daphodil skrev 2018-06-14 21:47:04 följande:

Tack för titten! Jag ser irl men tror inte det är något, fått så många spök nu att jag tappar hoppet att streck nånsin ska betyda nåt heh! Jag vet inte alls när jag hade ÄL. BIM kan vara allt från idag till om en vecka.

Intressant ändå med dina symtom, mensvärk kvällstid (och trötthet) var det jag hade innan jag plussade med min dotter. Håller tummarna för dig!

Vilka test använder du? Har aldrig vart med om spök själv. Ja det är nackdelen ju med denna oregelbundna. Så svårt att planera livet överlag. Dessa gånger är de hopplöst

Negativt imorse men vet ju inte när bim är exakt. Senast den 26 borde de vara så inte så nere.

Brukar också få mensvärk men mer under dagen. Denna är nästan konstant förutom en stund på kvällen.
  • Thorax
    Daphodil skrev 2018-06-15 07:13:50 följande:

Jag använder graviditetskollen, som rätt ofta verkar ge spök :/. Senast jag försökte bli gravid fick jag streck två gånger - en gång var det spök och andra gången var det min dotter.

Nu med försök till barn nr 2 har jag dock testat lite mer okontrollerat hehe, och har fått massa spök.

Håller tummarna för dig! Jag plussade först efter några dagars mensvärk minns jag (och då mycket svagt)!

Då ska jag undvika dom. Jag brukar mest köpa från billiga-tester eller CB early.

Då finns det hopp :) jag måste försöka vänta några dagar och se :)
  • Thorax
    babytjejen skrev 2018-06-15 08:47:51 följande:

O där kom mensen...trist början på helgen. Men det bevisar ju att kroppen verkligen ändrar beteende efter ett missfall. Har varit så mkt som varit annorlunda sedan innan, därför man började hoppas...

:( :( blir jobbigt att jobba resten av dagen...

Beklagar verkligen. Jag sitter och håller tummarna för alla i gruppen hela tiden och blir ledsen varje gång nån får negativt
Svar på tråden BIM juni 2018