• Daphodil

BIM juni 2018

Systeryster33 skrev 2018-06-13 18:51:00 följande:

Hur går det för er som har bim 13,14,15? :)

Har BIM imorgon troligast. Haft supersvaga streck sen i söndags som blivit svagare och svagare. Negativt idag! Så trist :(
  • Daphodil
    Systeryster33 skrev 2018-06-13 19:58:01 följande:

Förstår att det är tråkigt! <3 men det var på g och det blev inte mer än så om man ska se det positivt! Du slapp vara gravid x antal veckor för att sen få missfall! Håller alla tummar för att det är er tur nästa månad ! Heja heja Stor kram

Tack! Försöker tänka så också. Och försöka hindra mig själv från att testa så nedrans tidigt nästa gång...
  • Daphodil
    sussovich skrev 2018-06-13 20:14:42 följande:

Ja vi får se :).

Jag tycker jag känt mig ganska skum idag o igår också..

Tänkte ta första gravtest nästa vecka på onsdag då är det BIM-2 :).

HEJA din behärskning! ;) Vi håller tummarna
  • Daphodil

Hela veckan spökstreck som blivit svagare, igår neg, idag åter spökstreck - kanske lite starkare än sista? Greppar efter halmstrån här. Anar ni mitt streck?

• Daphodil
    Thorax skrev 2018-06-14 21:22:57 följande:

Haha jag kan nog förklara bort mina också. Min skeptism sitter och bankar mig i huvudet konstant medans optimisten nickar belåtet.

Men imorgon kommer äntligen testen så då hoppas jag på nåt resultat åt ena eller andra håller

Vad har du för symtom? Och när är BIM? :)
  • Daphodil
    Thorax skrev 2018-06-14 21:38:51 följande:

Försökte se streck hos dig men såg inget. Men mobilbilder är så svårt att se på :(

När hade du Äl?

Mina symtom har vart mensvärk 2 dagar, finnar utan dess like, och idag kom illamående som en rak höger.

Har en lutenfas som är väldigt oregelbunden men i genomsnitt är bim -9 och Äl+10 idag.

Går man på förra månaden är det bim-12

Tack för titten! Jag ser irl men tror inte det är något, fått så många spök nu att jag tappar hoppet att streck nånsin ska betyda nåt heh! Jag vet inte alls när jag hade ÄL. BIM kan vara allt från idag till om en vecka.

Intressant ändå med dina symtom, mensvärk kvällstid (och trötthet) var det jag hade innan jag plussade med min dotter. Håller tummarna för dig!
  • Daphodil
    babytjejen skrev 2018-06-14 21:51:37 följande:

Ägg... önskar jag visste om bim var idag el imorgon...om det finns en mikroskopisk chans trots tempdipp el om bim är imorgon o jag bara hoppats i onödan. Tycker ju att jag anar ett starkare streck på andra clearblue-testet jag gjorde så även om jag inte vill så hoppas man ju lite.

Vill inte hoppas o sedan bli krossad av att bim är imorgon o mensen kommer...

Om mensen kommer imorgon så hoppas jag den kommer tidigt, så jag slipper gå o vänta o bygga upp hopp som grusas sedan...

Finns bild på ditt test? Heja!
  • Daphodil
    Safir94 skrev 2018-06-14 22:16:29 följande:

Jag är på ÄL +10 idag och bmi imorgon. Har sedan i tisdags kväll mått illa och till och med kräkt på natten till onsdag. Mår mer illa på kvällen och idag mår jag riktigt illa. Någon som tror att det kan jag symtom på graviditet redan? Har läst att visa börjar må illa redan i v 3-4. Vad tror ni?

Det är ju vanligare längre fram i graviditeten, men som du säger kommer det tidigare ibland. Sen är det också ett klassiskt skengravidsymtom, så det går inte att uttala sig. ;) Har du testat något?
  • Daphodil
    babytjejen skrev 2018-06-14 22:22:28 följande:

Nej, är sååå svagt att det skulle aldrig fastna på bild...men känt av lite mensvärk nu på kvällen så med det o tempdippen i morse så är jag mer o mer övertygad om att bim är imorgon o strecket jag anat bara är ett spökstreck...

Brukar du ha mensvärk innan mens? Alla har ju inte det. Och (med risk för tjat) mensvärk kvällstid hade jag innan jag plussade med min dotter. Kan vara något, ge inte upp! :)
  • Daphodil
    Safir94 skrev 2018-06-14 22:28:34 följande:

Har aldrig förstått det där med att vara skengravid. Hur fungerar det? Är endast andra månaden vi försöker. Jag testade i morse med ett vanligt test men det va neg. Håller tummarna för att det är positift med ett tidigt test imorgon:)

Jag tänker mig att man känner efter, letar symtom, gör annorlunda förnimmelser till grav-tecken. Jag gör det själv extremt mycket, liksom "trött? Åh, kanske gravid! Urinvägsinfektion? Det kan också betyda gravid!" på ett sätt jag inte hade gjort om jag inte så gärna ville. Obs - menar inte att du är skengravid. Det kan lika gärna vara något där inne.

Lycka till imorgon!
Svar på tråden BIM juni 2018