BIM juni 2018
Gud på riktigt jag vågar inte tro de fören den digitala visar gravid, och den vågar jag inte ta fören tidigast imorgon, BIM på tisdag den 26/6 *bölar*
Gud på riktigt jag vågar inte tro de fören den digitala visar gravid, och den vågar jag inte ta fören tidigast imorgon, BIM på tisdag den 26/6 *bölar*
Tycker inte det syns lika mycket på bild som vi ser i verkligheten, och vi kanske bara inbillar oss att det är något där, men är det någon annan som ser något överhuvudtaget? :( Blir att ta ett nytt imorgon annars.
Hej! Ny här men testar att hoppa in i den här tråden! Jag har inte fått tillbaka min mens efter tidigare graviditet, fick mf i maj. Tog både ägglossningstest och gravtest igår, men har lite svårt att förstå hur jag ska tyda. På den övre bilden ser man båda tester, vill inbilla mig att den visar positivt på hcg, hört att ägglossningstest kan visa positivt vid graviditet också. Tog et nytt hcg imorse och visst är det ett svagt streck där?! Hur skulle ni tolkat dessa tester?
Sov väldigt dåligt och gick upp och tog testet klockan 4 imorse.
Jag är gravid! BF 3 mars.
Nu kan jag tro det! På första försöket!! Så jäkla lycklig <3 tredje och sista barnet <3 ska njuta av denna graviditet varenda sekunder <3 *bölar*
Grattis till er som fått era plus, fortsätter hålla tummarna för er som fortfarande väntar på era plus!
Plus idag äntligen efter 2 missfall mars och maj. Bim på lördag, lovade mig själv att inte testa förrän bim men kunde inte hålla mig idag så vid lunch tog jag detta. Trots att våra två tidigare försök slutat i MF så känner jag mig ändå lugn denna gången och tror o hoppas att tredjegången gillt stämmer! :)
Fick tid hos gyn imorgon.. mina symtom är mycket värre idag..har så jävla ont i ryggen, kan inte ens stå :( o blödningarna har ökat o blivit mer rött. Nästan säker på att det är missfall men domen kommen imorgon. Försöker tänka positivt, att det är något fel på fostret så det är bättre för den att inte överleva. Men det hjälper inte :( man dör inombords
Håller tummarna för dig SL185 att du i detta nu får bra besked! <3
Jag fungerar exakt likadant, ställer (tyvärr) alltid in mig på det värsta vad det än är, så man slipper bli ännu deppigare sen. Ja andra missfallet tog kroppen som en vanlig mens, sa gyn. Då det var så pass tidigt. Men undrar ju varför första mf var mer blod o klumpar, o smärta än det andra då dem kom i samma tidpunkt ungefär båda gångerna..
Jag mår bra, lite illamående till o från såfort jag inte ätit på ett tag så måste äta mellis mellan måltiderna för att undvika illamåendet men annars mår jag bra.
Okej, ja jag är ju "bara" i vecka 5 (4+4) så du är två veckor längre än mig då :) jag har vul bokat i 6+4 som du är nu så hoppas du får se ett litet tickande hjärta nu när du är där. Tänker på dig just nu och håller mina tummar så hårt ska du veta!
VI SÅG ETT HJÄRTA!!! Detta är mirakel!! Herregud höll på svimma därborta :) TACK FÖR ALL STÖD o för att jag fått dela med mig av detta till er<3 ni är guld!!