SL185 skrev 2018-07-03 11:54:49 följande:
Nej jag förstår o uppskattar ärligheten! Hellre att man ställer in sig på det värsta o få glada besked än tvärtom! Men kom allting ut av sig själv trots att du blödde väldigt lite? Jag blödde också väldigt mkt första gången, men nu inte så mkt alls. Hoppas att kroppen sköter det smidigt o allt kommer ut av sig själv om det är missfall, nåja får ser vad gyn säger idag.
Ja jag tror att vi ligger ganska lika, är i vecka 7 (6+4). Hur mår du? Vad har du för symtom? <3
Jag fungerar exakt likadant, ställer (tyvärr) alltid in mig på det värsta vad det än är, så man slipper bli ännu deppigare sen. Ja andra missfallet tog kroppen som en vanlig mens, sa gyn. Då det var så pass tidigt. Men undrar ju varför första mf var mer blod o klumpar, o smärta än det andra då dem kom i samma tidpunkt ungefär båda gångerna..
Jag mår bra, lite illamående till o från såfort jag inte ätit på ett tag så måste äta mellis mellan måltiderna för att undvika illamåendet men annars mår jag bra.
Okej, ja jag är ju "bara" i vecka 5 (4+4) så du är två veckor längre än mig då :) jag har vul bokat i 6+4 som du är nu så hoppas du får se ett litet tickande hjärta nu när du är där. Tänker på dig just nu och håller mina tummar så hårt ska du veta!