BIM juni 2018
Grattis till din gaviditet :) Åh va svårt!! Jag är i samma sits.. är i vecka 6 nu (5+5). Testade positivt med morgonurin (ej digitalt) på tisdag för 2 veckor sedan, det var nog på bim -3/4.
Testade med morgonurin digitalt på måndagen veckan därefter (alltså förra veckan) o fick 2-3.
Testade igen nu i måndags (dock ej med morgonurin) o det stod kvar på 2-3, hade ju förväntat mig att det ska slå om till 3+.
Blev så klart väldigt orolig :( :( o nu har har dessutom alla symtom försvunnit. Hoppas att jag inbillar mig bara.
Ska försöka hålla mig o inte testa igen förrän lördag.
När tog du första testet denna gång? Jag tycker att du ska vänta minst 10 dagar mellan varje gång, för att minska risken att få fel besked (att det inte ökat).
Jag har inte testat digitalt alls denna gången men fick plus på vanlig sticka i lördag! Kollat så sträcket ökar i styrka och igår var det mycket starkare! Så känns bra det iaf! Kommer nog fortsätta kolla stickor var 3 e dag eller så fram till v 12 om det går bra!
Kan ju absolut ha varit för tidigt för 3+ för dig! Testa igen på morgonurin om någon dag? Ring annars och säg du är orolig och be om vul? Kram <3