BIM juni 2018
Håller tummarna för oss båda!!
KanSke skrivit innan men svårt att hålla isär alla i början. Första barnet? MF? Vilket försök är ni på?
Håller tummarna för oss båda!!
KanSke skrivit innan men svårt att hålla isär alla i början. Första barnet? MF? Vilket försök är ni på?
Dagens
Uppe idag nere igår
Har också precis testat, vet inte om det är starkare än igår. Har haft en kemisk graviditet tidigare så det kan va ju så igen. Hoppas inte.
Jowian: jag har också en 6 åring och en 8 åring.
Jag har kissat så många ggr på morgonen så det känns inte som jag kan ta nåt nytt test för det är så okoncentrerat trots att jag inte druckit nåt.
När jag har varit gravid så har plusset alltid kommit sent, två ggr efter bim så det finns chans för er andra.
Här är dagens test:
Idag är det BIM+1 för mig. Negativt test igår morse.
Ingen mens i sikte. Tycker jag haft mer flytningar än vanligt den senaste veckan. inatt har jag även mått mer illa än vad jag gjort senaste veckan. kommer som skov.
Var på fest igår men kände mig inte sugen på någonting. Drack endast ett glas bubbel.
är det tid för mig att hoppa över till Juli tråden?
Ja, det var initialt. Har beställt massa fler tester :). Vågar inte berätta för nån av mina vänner vad jag håller på med, skulle inte tro att jag var klok :).
Daphodil, skriver från mobilen så därför det blir lite konstigt ibland. Ska nog testa i eftermiddag igen eftersom jag inte kan hålla mig :).
Hahaha! Stod precis o fundera på om jag skulle fråga er om era respektive var medvetna om detta testandet! Min är helt omedveten. Har digitala hemma som han vet och tror att jag väntar att testa. Ops... Han skulle nog fundera på vad det är han bor med om han vetat.
Hoppar in här!
Jag och sambon försöker med barn nummer 2. Har en dotter på 6 månader. Vill så gärna ha tätt mellan henne och hennes syskon.
Jag har bim den 28/6, är idag på ÄL +3. Fick till det runt ÄL. Inga känningar. Hade jag förvisso inte förra gången jag plussade heller. Då plussade jag svagt på ÄL+9, och med digitalt ÄL+10. Detta är vårt försöka försök, så har väl inga större förhoppningar att det ska ta sig. Tog iallafall 4 försök innan jag blev gravid med min dotter.
Helt säker på att jag är skengravid, ni vet ju - jag har ju inga symptom - förutom lite molvärk. Mens som ska komma vilken dag som helst nu. Men drömde jag att jag testade positivt, vilket jag förklarar som "naturligt" eftersom magen molade mer än vanligt under natten (mina drömmar brukar liksom gå ihop med hur det känns i kroppen på riktigt).
Men det som avslöjar hur mycket jag verkligen vill detta är mitt sug efter salt lakris. Läser att det är vanligt att bli sugen när man har mens för att man förlorar blod osv. Men jag har aldrig varit så där sugen, gillar inte lakris. Nu sitter jag här med min fjärde bit liksom. :/ Hahaha, kan man verkligen lura sig själv så här mycket?