Daphodil skrev 2018-06-17 20:46:34 följande:
Hoppas det inte blir värre längre fram Min förra graviditet var jag sjukskriven 25 % de två veckor när det var som värst. Men kräktes aldrig då och det hoppas jag slippa nu med. (Ok vet inte 100% att jag ÄR gravid, men har en stark tro och förhoppning )
Fy vad jobbigt. Du fick inget för det att hjälpa?
Jag kräktes en hel del när de var som värst men fick tabletter.
Daphodil skrev 2018-06-17 20:52:22 följande:
Vi ska fira med svärfar & co i Dalarna. Jag är inte känd för att vara svår med spriten så ingen lär nog se förvånad ut om jag dricker läsk
Haha det har ju sina fördelar när de är så. Jag dricker inte alls så skönt slippa låtsas. Även om många tjatar så vet de att de blir nej.
Systeryster33 skrev 2018-06-17 20:59:49 följande:
Jag har bim måndagen efter, alltså 25:e och kommer bara va äl+9 på fredag så kommer inte veta då! Vi ska va i annan stad så jag kommer köra! Slår nog upp en cider i början på EM och smuttar på om jag vill för att det inte ska se genomskinligt ut, men nån annan dricka blir det absolut inte! Kvittar om jag har minus på stickan den dagen! Jag har ju blivit gravid de två förra månaderna och visste flera dagar innan att jag var gravid då jag känt det jag tror är ägget som fäst båda gångerna, mina bröstvårtor har gjort ont och min smärta av reumatismen som annars är rätt djävulsk i princip försvinner! Så rätt uppenbara tecken för mig! Nu har det ju blivit missfall båda gångerna så att ?plussa? för mig just nu innebär inte lägre någpt stort, utan bara ett eventuellt tillfälle som kanske går/kanske inte! Kommer behöva gå förbi och iaf få se ett tickande hjärta innan jag räknar mig som gravid nästa gång! Jobbigt, men jag måste skjuta det ifrån mig för att orka fortsätta försöka!
Hur firar ni andra midsommar? <3
Förstår hur du tänker. Man måste hitta sätt att orka men ändå inte sluta hoppas liksom. Snart så dyker det där guldägget upp som kämpar sig igenom :)
Så tidigt lever de ju också fortfarande på sin egen gulsäck så är ju inte så farligt men liten mängd alkohol heller.
Jag vet inte vad vi ska göra, brukar ta det lite spontant men oftast blir det släkten på ett eller annat sätt.
Emellanåt är det bara vi som gör lite gott, ser nån film och bara myser.