• JoWiAn

BIM juni 2018

Thorax skrev 2018-06-15 15:36:43 följande:

Ja jag vet hur de är, har 9 MF bakom mig. Men senaste var i v20 så efter de känner jag att inget är säkert ändå. Bara försöker njuta av de som är just då.Ja ska man göra de så får man ju ringa tidigare. Vi skippar det. Nöjer oss med RUL

Jag är ju lite gammal och vill göra det nya kromosom testet. Så får ringa tidigt...
  • JoWiAn
    Daphodil skrev 2018-06-15 18:03:32 följande:

Omg omg omg! Jag har nu ett tveklöst rosa streck på mitt test!! Det syns säkert inte här som vanligt men om detta är ett spökstreck ska jag stämma graviditetskollen!!

Jag ser det! O jag fick samma svaga på ett tredje nu på eftermiddagen! Jag stämmer testlagret om det visar fel!
  • JoWiAn
    Daphodil skrev 2018-06-15 18:23:22 följande:

Haha jag ser NOLL på mina egna upplagda test här, men irl är det fullt tydligt och ROSA! Jag ropar inte hej än, men jag är mycket exalterad!

Hah men det var väl du som la upp ett solklart plus imorse!?

Ja :) Men man vet ändå inte. Haha! Vill ha ett riktigt ordentligt plus. O plus på digitalt
  • JoWiAn
    Daphodil skrev 2018-06-15 18:44:20 följande:

Du skulle ta digitalt imorrn eller? :)

Ja jag tänkte det! Har 2 stycken.
  • JoWiAn
    anny1 skrev 2018-06-15 19:58:08 följande:

Va kul! Grattis till plusset! Har du haft några symptom ännu?

Nä inte mer än mensvärk. Är jättetrött men det kan ju vara vad som helst egentligen.
  • JoWiAn
    Daphodil skrev 2018-06-15 21:06:02 följande:

Jag har samma. Idag har jag utan överdrift fått kämpa för att hålla ögonen öppna. Det känns som jag sovit en timme inatt, trots att jag sovit typ 8. Och (nu tjatar jag igen hehe) mensvärk + extrem trötthet var de första symtomen senast jag var gravid.

Jowian - jag är ganska säker på att du är gravid. Och jag håller tummarna för mig själv, men vill ha ett starkare streck imorrn innan jag vågar tro på riktigt!

Håller tummarna för oss båda!!

KanSke skrivit innan men svårt att hålla isär alla i början. Första barnet? MF? Vilket försök är ni på?
  • JoWiAn
    Daphodil skrev 2018-06-15 22:22:33 följande:

Visst är det svårt att minnas vem som är vem! Jag har en dotter som fyller 2 i augusti. Detta är vårt andra försök denna gång. Inga missfall hittills (ta i trä!!). Hur är det för er?

Detta är mitt 3 barn. Sambons första. Har innan en pojke på 13 och en på 6 år. Hade 3 MF innan yngsta sonen. Första försöket... Mitt testlagret ligger nu på väntan. Tror det är för svagt än. Vågar inte hoppas. Där är ett streck men undrar on det är starkare idag... kanske vänta med digitalt till imorgon om testet är starkare då..
  • JoWiAn
    Thorax skrev 2018-06-16 06:43:12 följande:

Testa imorgon igen. De var blankt igår.

Men igår kväll hade jag sån extremt mensvärk att jag trodde den skulle komma på under natten. Idag så nada, inget.

Ja bäst att vänta mer än en dag.

Tänkte ta digitalt idag, svagt igår. Men väntar tills imorgon. Man ser strecket idag med. Tror det är tydligare men inte säker.
  • JoWiAn
    Norrskens skrev 2018-06-16 09:07:20 följande:

Ja, det var initialt. Har beställt massa fler tester :). Vågar inte berätta för nån av mina vänner vad jag håller på med, skulle inte tro att jag var klok :).

Daphodil skrev 2018-06-16 09:12:45 följande:

Hihi samma här. Smyger med testerna för maken.

Ska du testa imorrn igen?

Hahaha! Stod precis o fundera på om jag skulle fråga er om era respektive var medvetna om detta testandet! Min är helt omedveten. Har digitala hemma som han vet och tror att jag väntar att testa. Ops... Han skulle nog fundera på vad det är han bor med om han vetat.
Svar på tråden BIM juni 2018