BIM juni 2018
Jobbar inom operationsvård som spec.ssk. jätteroligt. Kul med vårdpersonal. Jobbade på vårdcentral ett tag men det var så otroligt svårt :).
Jobbar inom operationsvård som spec.ssk. jätteroligt. Kul med vårdpersonal. Jobbade på vårdcentral ett tag men det var så otroligt svårt :).
Åh, har du jobbat på op. Vad jobbar du nu?
Trevligt att se massa plus! Tyvärr så gör det en annan mer uppgiven såklart... :(
Trevligt med massa vårdpersonal här som dessutom håller på inom operation! Jobbar själv som uska på operation under somrarna + slöarbete medan jag studerar till ssk. Har en termin kvar och sedan blir det att vidare utbilda sig till operationssk :D
Hade blivit bra tinat att få en knodd mellan studierna ;p
Vad roligt, behövs verkligen operationssjuksköterskor. Jag är ane.ssk så jag vet vilket viktigt de har.
Men gud samma här!! Orkar knappt göra nåt??! Hur ska man orka jobba?! Men symtomen får gärna vara där så man inte nojar om de försvinner :) :)
Jag har oxå illamående, började sen förra lördagen (bim var ju i fredags)!!! Dock har det varit hanterbart men värst var det igår, höll på kräkas på morgonen. Idag är det på låg nivå igen. Vet inte vad det innebär faktiskt.. men ska inte klaga över symtomen..vart skiträdd när jag vaknade imorse o inte hade kramper..tänkte nu kommer missfallet igen. Men så kom kramperna tillbaka nyss, älskar mina kramper o illamåendet hahahaha (man blir helt galen efter missfall asså) :D
Exakt samma som min. Orosillamående typ men inte så jag känner att jag behöver kräkas eller hämta frisk luft.
Ja vad ska alla göra på midsommar?
Har ni någon backup plan?
gokväll mina vänner
vet ni om man kan ha mer sexlust som gravid? vi har haft sex två dagar i rad nu. brukar tyvärr aldrig hända annars..då jag har problem med lusten
idag BIM+2
testen var blankt till i torsdags.. har inte vågat testa något sen dess..
Har även fått mycket finnar.. på ryggen/axlarna har aldrig finnar där annars. har även fått mycket finnar runt munnen och tinningen.
önskar mig inget hellre att det ska bli ett plus <3