• Jagerika

BIM vid Midsommar, följas åt?

Hej allihopa! Följer gärna er då jag älskar att lästa om andras symptomet och situationer när det gäller bebisverkstan

Är 26 år och Försöker bli gravid med första barnet fast ÄL denna månaden är lite lurig men kommer ha BIM under midsommar veckan, vet bara inte när eftersom jag inte vet när ÄL är eller om det ens har skett! Brukar ha stenkoll men kroppen spökar för mig xD Detta är vårat 6:e försök och hoppas verkligen på februaribebis då jag själv är född i februari och har alltid trivts med det hoppas på mååånga plusbilder om några veckor!!

• Jagerika
    sussovich skrev 2018-06-07 18:28:05 följande:

HJÄLP!!!

Nu är jag helt förvirrad.... Hur ska jag tolka detta? 

Jag fick mina cb idag på posten o bestämt mig för att testa kl 18.00 varje dag för känner att det kommer nog funka bäst för mig! Men så blir det så här med cb? Kan det stämma att jag har ägglossning typ idag, närmsta dagarna??? Har cb fått flipp eller kan detta verkligen stämma?

Jag är helt loss när det gäller ägglossning, detta är liksom första månaden någonsin jag haft någon som helst tankar på att göra tester osv (Jag brukar normalt sätt aldrig känna av varken äl eller mens, men har relativ regelbunden mens 25-27dagar).

Det kan skilja sig och värdena stiger på några timmar så räkans med att du har ägglossning nu inom 48 timmar, så kör på ikväll och i morgon så har ni störst chans :)
  • Jagerika

ÄL+9 idag och mår väldigt illa och har mensvärk som att mensen kommer när som helst! BIM är början på midsommar veckan, alltså 1 vecka kvar ca

• Jagerika

Testade idag på ÄL+10 och BIM -6 (om man nu tror appen men tror att ÄL är senare) men tyvärr negativt! Tänkte testa igen på söndag då mensen ska komma egentligen, men eftersom ÄL krånglade denna månaden så får vi se! Håller tummarna för oss alla :)

• Jagerika
    EmmalinneaS skrev 2018-06-18 12:20:18 följande:

BIM idag och ingen mens ännu och inga direkta känningar av den tycker jag. Brukar iofs inte känna särskilt mycket innan heller.. De enda eventuella symtom jag har är något ömma bröst och är hungrig konstant. Kan äta normalmycket mat och sen vara vrålhungrig igen inom en timma. Vet inte om detta är ett symtom eller om jag bara är i en hungrig period just nu.

Har inga större förväntningar denna månad. Tror vi typ prickade in ÄL, men detta är vårt första riktiga försök och tro att det skulle gå på en gång känns lite för otroligt. Ska testa på fredag morgon om inte mensen har hunnit komma innan det.

Hur går det för er andra?

Du har samma *symptom* som mig! Ömma bröst, äter mycket( även godissugen), och ingen mens ännu! Är på BIM+1 :)
  • Jagerika

Jag måste bara få fråga er som varit med om tidigt missfall...

Jag fick svaga streck 3 gånger och på olika test nu denna månaden. Alltså så svaga så jag inte tolkade det som positivt. Sen kom mensen på Bim +4 och mensen är inte som vanligt utan slemmig med klumpar i. Både genomskinliga och svarta klumpar. Ser it som ÄL sekret fast mensaktig. Trådarna kan bli väldigt långa, alltså 10cm utan att gå sönder. Är detta ett tidigt missfall eller bara en konstig mens? Jag har fått svarta blodklumpar förut men mycket mindre och tänkt att det är själva ägget man ser då, men denna gången är det större och mer :/

Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?