Sisterofthesun skrev 2018-06-19 19:52:54 följande:
Kanske blir ett glas ändå ;) har ju som jag skrev inte kunnat dricka på många månader pga av tidigare graviditet.
Jag tror att folk kommer tänka att jag är lite väl ivrig med syskon men jag längtar så att bli gravid igen och kunna ge henne ett syskon att leka med framöver. (Kommer med största sannolikhet bli kaotiskt här hemma ett tag framöver då) har en snart 5-årig bonusson som bor här några dagar varannan vecka också. Oh, herre..! :D
Förstår att du också vill ha en lillasyster eller bror till din minsta. Så kul att ha någon att växa upp med ju. Vad tycker dina äldre barn om småsyskon? :)
Tack, håller mina för dig också!
Åh, det kan bli liv i luckan med så många små :) men roligt då! Hoppas du mer på flicka el pojke eller är det ingen skillnad?
Jag ha har ju redan en av varje och de har kommit så bra överens, trots 5 års åldersskillnad, så har en liiten önskan om att det skulle bli pojke. Men såklart underbart ifall det skulle vara en flicka....
Mina äldre "vet" att det kan bli en till men jag tror de inte riktigt förstår/tagit det på allvar än... De var även skeptiska till denna lillasyster men sen när hon kom så blev de båda väldigt kära i henne :)
Nytt gravid-tecken för mig: varit jättetörstig under natten!! Det var jag även innan jag plussade förra gången :O Fick gå upp och dricka kl. 02 och sedan genast på morgonen när jag vaknade.... Hjälp, nu börjar man ju hoppas.... ^^