Inlägg från: hejhejhejhaj |Visa alla inlägg
  • hejhejhejhaj

Vi som just plussat :D

Jaaaaaag! Borde vara i v 4+5 idag. Första graviditeten (utöver en abort under gymnasiet) så jag är både livrädd och nervös över att någonting ska gå fel. 

Jag är lite rädd för utomkvedshavandeskap då jag haft huggande, störiga smärtor på vänster sida av "mensmagen" vid flera tillfällen. Riktigt läskigt tycker jag, men förhoppningsvis ingen fara. 

Har så otroligt ont i brösten bara och de har svällt till sin dubbla storlek bara den senaste veckan. Någon mer som känner av något liknande? 

• hejhejhejhaj
    FruBlå skrev 2018-05-21 07:58:31 följande:

Hej! Jag plussade för en vecka sedan, den 14/5 och jag har fortfarande väldigt svårt att förstå det! Vi har försökt aktivt sedan oktober 2016 så antagligen spelar väntande in i det också. Är det verkligen på riktigt nu liksom? Just nu så är jag först och främst glad bara att jag kan bli gravid öht och blir glad varje gång jag går på toa och jag inte har någon blödning!

Känner ingen känslan! Har inte försökt alls lika länge men varje gång jag går på toaletten och det inte är mens där blir jag helt... ställd. Oavsett om det skulle gå fel senare är jag ju gravid nu och det är så himla överväldigande!
  • hejhejhejhaj
    Ereya skrev 2018-05-21 16:40:20 följande:

Prata på tjejer, roligt att ni hittade hit <3

Jag fick en känsla igår kväll, en sekund bara, men att något var fel. Idag började jag blöda. Så... Ja. Ni får gärna fortsätta diskutera och byta tankar här, trots att ts backar bort. Stort lycka till och jag håller tummarna att det går vägen för er alla <3

Åh, nej. Skickar alla kramar jag kan.
Svar på tråden Vi som just plussat :D