• ivfochhoppas

Vi som genomgår vår första IVF våren 2018

Emgr91 skrev 2018-06-23 23:30:04 följande:

Hejsan!:)

Hoppar in här! Jag o min fru började barnresan m två inseminationer i höstas som inte tog och gör nu ivf 1 i vår:) Är i ett lesbiskt förhållande och det är min fru som förhoppningsvis ska bära vårt barn, kanske just nu!?:) vi gjorde ivf färskförsök i februari som fastna men slutade i tidigt missfall så FET i maj som inte tog och så gjorde vi en sista FET på denna ivf nu 15/6 med en blastocyst och vi håller tummar o tår :) testdag 1/7! Min fru tar nu lutinus morgon+kväll så blastisen ska vilja stanna :) men vi får se, jobbigt när lutinus, pms och gravid har samma symtom ;p

Mvh!

Lycka till alla!!

Jag har också testdag 1/7 och tar Lutinus morgon och kväll. BIM för mig är den 27/6. Håller med om att Lutinus ger samma symptom. Det är värst på morgonen tycker jag. Man vaknar och tänker- oj vilken mensvärk och illamående och trötthet! Känns som jag var ute och drack och dansade till kl.05, fast jag gick och la mig 22. Ska jag må så här hela dan? Men om det hjälper en eventuell graviditet är det ju inget att klaga på tänker jag.

Jag håller tummar och tår för er!
Svar på tråden Vi som genomgår vår första IVF våren 2018