• Elcca

Vi som genomgår vår första IVF våren 2018

Hej!

Jag känner verkligen så mycket med er! Jag är själv inne på RD 2. Fick tillbaka en fryst blastocyst i lördags. Har idag fått liiiiiite rosa/beiga flytningar. Dock endast något som märks när jag torkat mig. Man blir ju nervig för minsta lilla!

Stort lycka till alla ni som ruvar! Och för er som inte har tur denna gången, stor kram!

• Elcca
    Långväntanefterdig skrev 2018-06-27 22:03:26 följande:

Ruvardag 7

Plusset är lite starkare idag, följer utvecklingen med spänning. Vågar inte tro på det. Vågar inte fatta att det är sant.... väntar på cb veckoindikator test, borde komma imorgon.... då kanske jag känner mig lite lugnare om det visar pos....

Annars är biverkningarna som jag känner, större och ömma bröst, man ser tydligare ådror över dom. Jag har haft halsbränna hela dagen vilket jag aldrig annars har. Och det är en liten molande känsla i magtrakten som antingen beror på lutinus eller fröet...

Kära snälla frö, stanna hos mig <3

Åh! Håller alla tummar o tår för dig!

Själv är jag på RD4, har egentligen inga direkta känningar mer än att jag hade lite rosa/beige flytning 1-2 dagar efter insättning. Nu är jag bara lite öm i magen/ryggen från o till. Senaste insättningen hade jag molvärk från första stund och hade ibland riktiga kramper. Visade då först positivt och sen fick jag en blödning dag 13 efter insättning. Så jag hoppas på att brist på symtom kan vara positivt denna gången. ????????
  • Elcca
    Långväntanefterdig skrev 2018-06-28 07:36:52 följande:

Åh va tråkigt att det inte gick vägen förra gången :(

Vi håller tummarna att det tar sig för er denna gången!!

Är livrädd för blödning här också.... bara vill att allt ska gå bra nu!!

Ja, men verkligen! Varje toalettbesök är ren pina.
Svar på tråden Vi som genomgår vår första IVF våren 2018