• Inalina

Vi som genomgår vår första IVF våren 2018

Långväntanefterdig skrev 2018-06-26 09:14:46 följande:
    Ruvardag 6 pch JAG SER ETT PLUS!!!!
    men åååååhhhhhh =)!!!!! jag ser också ett plus!!! stort grattis!!! så härligt!!Solig
  • Inalina
    Långväntanefterdig skrev 2018-06-28 07:37:17 följande:
    Jaaa jag hoppas verkligen det <3
    Hej!! Hur går det för dig :)? några fler gravtecken i sikte ;)?Hjärta har du bokat tid för VUL ännu? spännande spännande Glad
  • Inalina
    Långväntanefterdig skrev 2018-07-18 14:30:19 följande:
    Hej :)

Det går bra, fortfarande gravid , är i v 7 nu. Kliniken öppnar kring slutet på juni så inget bokat än. Men räknar med ul i v 9 direkt när dom öppnar:) Hur går det för dej ?
    Hej!! Hr haft en paus över sommaren och ska köra igång med FET i sep! nu måste du ju vara typ i v 12??? OJ vad tiden springer iväg!!! har du fått UL än?
  • Inalina
    Långväntanefterdig skrev 2018-08-15 15:13:04 följande:
    Ja jag har sett det lilla livet och hjärtat pickade fint. Helt overkligt. Jag är i slutet på vecka 11 nu, går in i v 12 till helgen.

Va härligt, jag håller alla tummar och tår för dej att det blir en lyckad insättning!!
    Men så härligt Hjärta hehe förstår att det är overkligt för oss som måste kämpa så hårt, andra tror ju att bebisar blir till bara man slutar med p-piller... oj så fel de har... njut av att vara gravid om det går! det är ju det alla här inne längtar efter Flört!
Svar på tråden Vi som genomgår vår första IVF våren 2018