Inlägg från: Anonym (va) |Visa alla inlägg
  • Anonym (va)

Jag var oskuld igår kväll!

Oskuld? Menar du otrogen?

• Anonym (va)
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-05-31 12:48:02 följande:

Nä, jag menar oskuld! Jag förlorade otrogenheten redan för fem år sedan! Ni är ute och cyklar.

nu är du bara löjlig.
  • Anonym (va)
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-05-31 12:56:24 följande:
    Nej du är löjlig.
    Antingen så driver du bara (löjligt) eller så får du lära dig vad orden betyder och använda dem rätt om du vill ha hjälp.
  • Anonym (va)
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-05-31 13:07:50 följande:
    Nja, jag frågade min pojkvän och han sade att det heter "att vara oskuld" när man fuskar med en annan partner.
    du har ju uppenbart tillgång till internet, så du kan ju själv ta reda på vad det heter och betyder.
  • Anonym (va)

haha okej
    men du kommer inte att få några svar på din fråga eftersom folk inte förstår vad du menar (dessutom är det ganska uppenbart att du bara driver).

• Anonym (va)
    Anonym (Hahahahaha) skrev 2018-05-31 13:23:27 följande:
    Så bara för att han är idiot så ska det alltså vara rätt?
    fattar inte varför hon behövde fråga honom alls, enligt henne så vet hon ju redan allt haha
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-05-31 13:11:34 följande:
    Jag behöver inte göra det. Jag vet redan allt.

• Anonym (va)
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-05-31 16:33:33 följande:

Men du sa ju att du hade haft rumpasex med 4632 tjejer. Men ändå tog du din rumpaotrogenhet igår. Hade du sex med tusentals kvinnor under samma kväll?

Du är ju rolig i alla fall :)
  • Anonym (va)
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-05-31 18:09:57 följande:

Stör inte vår diskussion, tack.

Diskussionsforum. Vill du ha ett enskilt samtal med h*n så får ni skicka privata meddelanden.
  • Anonym (va)
    Anonym (Anmälan) skrev 2018-06-01 22:21:07 följande:

Bad FL att lägga denna tråden i sandlådan men se det tyckte INTE redaktionen.

Så men andra ord, det är högt i taket hos redaktionen så vidare man inte pratar om invandringen...

Den ligger i sandlådan.
  • Anonym (va)
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-06-02 09:32:20 följande:

Du ligger i sandlådan med dina barn

Vi brukar sitta.
Svar på tråden Jag var oskuld igår kväll!