• GGN

Hur fördelar ni er tid med bebisen

Lägg in dottern till honom varje morgon kl. 09.

• GGN
    annabellelee skrev 2018-06-02 22:03:13 följande:

Min man. Jag har inte tvingat honom att ta ut föräldraledighet, utan han har valt det själv. Han leker med sonen i timmar och har mycket mer tålamod med honom än jag har. Han umgås även med andra män ibland - det ena behöver inte utesluta det andra.

Och nej, han är ingen fjolla, däremot så trygg i sin manlighet att han inte behöver spela macho hela tiden för att bevisa för andra att han är en man.

Samma här. Min man är trygg och skiter i andra. Min far är likadan, undersköterska inom äldreomsorgen.
  • GGN
    linasblomma skrev 2018-06-01 11:52:44 följande:

Lite så jag tänker också, Han vill gärna ha två barn till. Jag tänker att kanske hjälper han till mer då, eftersom arbetsbördan kommer öka, men risken är ju att han gör minimal insats där med. Därför är jag kluven till att skaffa fler barn, även om jag vill ha syskon. Nu kan jag ändå klara mig själv.

När han sover om förmiddagen så går jag oftast på promenad med lillen i sele, går på cafe, köper glass och har kul på egen hand. Då brukar han skicka sms och fråga lite surt varför jag gick iväg ensam utan han.

Ensam kan jag klara mig bra med den lilla, men med två eller tre. Hur har du det? Lever du ensam med dom nu?

Skaffa INTE fler barn med honom!!!!
Svar på tråden Hur fördelar ni er tid med bebisen