• Heliena

Vi som planerar barn efter pillerstopp

Jag slutade med Mini Pe igår! Nu går jag bara och väntar på att mensen ska komma igång! Längtar så!

• Heliena

Jag slutade med minipiller för 15 dagar sen och är mitt uppe i min pillermens nu.. Alltså första blödningen efter pillerstopp.

Är det fler än jag som upplevde den värsta mensvärken någonsin då?! Blöder som en gris och har brutalt ont i magen.. Usch!!! Jag hade mens under tiden jag käkade Mini-Pe också, men det var inte i närheten av detta..

• Heliena
    MizzMariah skrev 2018-08-24 16:44:17 följande:

Jag hade aldrig mens eller blödningar på cerazette och inte heller någon pillermens när jag slutade i april. Dock gjorde den första riktiga mensen väldigt ont. Skulle handla och gick som en fällkniv..men sen dess har mensen fortfarande känts men dock varit väääkdigt sparsam. Ägglossningarna gör dock väldigt ont både i magen o lixom i ändtarmen.. kan inte sitta normalt under dessa timmar..

Usch vad jobbigt! Har femte dagen i pillermensen nu och det har lugnat ner sig nu. Mensen är sparsam och det gör inte ont längre.. puh!!! Nu längtar jag nästan till nästa mens som kommer vara den riktiga så man vet att allt är som det ska! :)
Svar på tråden Vi som planerar barn efter pillerstopp