• ikkam

Vi som planerar barn efter pillerstopp

Hoppar in här jag också!

Jag slutade med piller direkt efter bröllopet för 2 månader sedan.

Min cykel har hittills legat på 23 dagar..

Använder appen FLO jag också och enligt den har jag BIM 26/9.

Har känt mig jätteuppsvullen senaste dagarna och har haft molvärk ända den äl.

Längtar så otroligt T_T

Men förstår även att kroppen behöver mer tid på sig att återhämta dig efter pillerna..

Använde Vinelle!

• ikkam
    oshark skrev 2018-09-19 08:53:17 följande:

Är det förresten någon mer än jag som känner sig väldigt emotionell och har fått dålig hy efter pillerstoppet? Jag har alltid haft tur med min hy - har typ aldrig haft finnar, inte ens när jag var tonåring. Nu känns det som mitt ansikte har exploderat (för att vara jag) och jag har små kluster av finnar, framförallt i tinningen.

Har inget minne av att det var så här när jag slutade med piller förra gången (hade ett 1-2 års stopp och började sen igen för 6-7 år sen) och det känns som något som jag borde kommit ihåg.

Jag har fått massor med utslag i tinningen jag också. Har inte haft problem med finnar alls sen jag var 14 år. Sjukt frustrerande....
  • ikkam

Slutade med mina vinelle i slutet av juli.. så andra försöket nu och jag kände mig jättekonstig igår kväll så jag testade.. och det var svagt men jag plussade!! 

Tänkte att nej det kan inte stämma, så testade imorse och nu på EM och alla 3 är svaga men det är 2 streck på dom T_T har beställt hem CB så ska testa i helgen med dom.. iiih är så  glad just nu!

• ikkam
    oshark skrev 2018-09-20 18:37:13 följande:
    Oooh, håller tummarna! Håll oss uppdaterade
    ABsolut! :D
  • ikkam

Idag fick jag det svart på vitt !!
    är fortf i BIM -4/-5
    (min cykel var 23 dagar sist)

Svar på tråden Vi som planerar barn efter pillerstopp