WanderChild skrev 2018-08-26 00:17:19 följande:
Det verkar va extremt stor skillnad hur lång tid det tar efter pillerstopp. Vissa får äl direkt o för andra tar der flera månader. För mig tog det 2 månader (tror jag) innan första äl, testade med stickor från ca 1 mån efter pillerstopp o fick lite olika styrka på strecken men alla ganska svaga. Ibland tyckte jag det ökade lite precis som dina så trodde ngt va på gång men så minskade det igen efter en/ett par dagar... Hade även lite känningar i sidan till o från under tiden - särskilt i början, som att kroppen testkörde något. Men så nu i tisdags gjorde det mkt mer ont så tog ett test o det va väldigt starkt o även onsdagens streck va nästan som kontrollstrecket kombinerat med extrem smärta på höger sida. Skrev (tror jag) ovan då jag ännu ej fått bekräftat att jag faktiskt haft äl, det borde morgondagens temp visa...
Rekommenderar dig att fortsätta testa så ser du hur det utvecklas. Tempa är även bra att kombinera men för att bekräfta att äl faktiskt skett. Bara för att testet visar positivt så betyder det inte att äl faktiskt kommer ske, utan bara att hormonell förutsättning för det finns.
Okej, tack för svar. Det är väl bara att fortsätta testa och hoppas det sker nån gång. Man är ju lite otålig även om jag inte har så bråttom :p Tempa är något som jag inte känner för att göra, inte just nu iaf.