oshark skrev 2018-12-19 20:03:35 följande:
Jag äter Apoteket Kvinna, Omega 3 och sen extra D vitamin, zink, magnesium, järn och nu rosenrot då. Omega 3 är ju inte med i Kvinna. D vitamin, zink och järn är en för låg dos och magnesium är inte med alls. Så fyller på lite med det jag tror jag behöver mer av helt enkelt
Mjo, men om du nu skulle ha PCOS skulle de ju kunna både se och behandla det direkt. Hormonrubbningar kanske man inte pillar med innan det gått en viss, men det är ju väldigt lätt att se om någon har PCO-äggstockar :-/
Jag bor i Stockholm så jag har ju också fördelen att jag kan "shoppa runt" tills jag hittar en gyn som jag känner förstår mig om det behövs. Men som sagt så jag sa bara att jag väntat på ÄL 32 dagar och ville komma in på ett besök och de bokade in VUL..
Ja det låter ju vettigt. Man behöver få i sig allt möjligt i vitamin väg
nu tar jag så mycket olika tillskott så klarar nog inte av att stoppa i mig mer.
Sant, jag får höra av mig om det blir nåt konstigt i cykeln eller om ja får ont. Är bara på dag 12 eller vad det nu blir.
Det måste va skönt att kunna göra så, så man får en människa som verkligen förstår en. Man kan säkert byta här också finns nog ett par stycken