WanderChild skrev 2018-08-24 08:47:24 följande:
Tack! Tror o hoppas också att det bara var en engångsföreteelse, hade aldrig så skarpa känningar innan jag började med p-piller. Tror kroppen försökt släppa flera ggr senaste månaderna men inte lyckats då jag haft lindrigare känningar till o från i samma äggstock, samt varierande streck på stickorna. O så drog den till med fullt artilleri denna gången o lyckades nog! Så får vi bara hoppas att ett mys prick på äl räckte för att det skulle ta sig! Det krävs ju bara en gång sägs det ju, upp till mannens än så länge obeprövade simmare att bekänna färg ;).
I övrigt har jag fått lite ömma bröstvårtor idag vilket ju också är ett gott tecken som talar för att äl faktiskt inträffat!
Ja men så kan det nog va! Det tog nog lite tid innan kroppen om ihåg hur den skulle göra och nu blev det mycket på en gång. ;) Håller tummarna! <3
åååh det är bra ju! Jag brukar alltid få ömma bröstvårtor efter äl, typ 1-2 dagar efteråt men inte denna gången.. :( Gjorde ju 2st olika äl-test och bådade visade pos. i söndags, är på ÄL+4 idag. Är så rädd att något ägg inte släppte ändå... :(