BF Januari 2019 - stannar på FL
Hej :) jag hade tänkt stanna här! Är i v 8+1 idag :) typ inga symtom. Hur långt gången är du? Några symtom? :)
Hej :) jag hade tänkt stanna här! Är i v 8+1 idag :) typ inga symtom. Hur långt gången är du? Några symtom? :)
Inga barn sen innan, har du?
Nej jag har inte heller några barn sedan innan. Men varit gravid en gång tidigare för ett år sedan. Fick MA i vecka 10 (fostret hade dött i vecka 7). Så man är minst sagt lite nojig nu.
Hänger på här med! Är med i en februari-tråd också för är inte 100 på BF. Men stannar gärna här! Har inte Facebook.
Just nu är BF 1:a februari men har dålig koll på min mens. Födde barn i december och har inte riktigt kommit igång ordentligt. Här jobbar vi snabbt.. haha.. trodde nog att det skulle ta lite längre tid.. blir 40 i höst. Tre killar sedan innan på 16, 13 och 6 månader.
Blev flyttad 1 dag så nu är jag i v.8+3 istället <3
Men så kul det måste vara att få se den lille! <3
Funderar lite på kub och nipt. Får ni som ska göra kub det gratis? Om inte, varför kub istället för nipt?
Äntligen KUB UL kl 13:30 idag! Är ett nervvrak men som tur är så har jag fullt upp på jobbet så tiden går nog snabbt. Håll era tummar för oss
Fick svar på Nipt idag. Allt ser bra ut och vi väntar en liten tjej :)
Fick svar på Nipt idag. Allt ser bra ut och vi väntar en liten tjej :)