Inlägg från: AllaGodaTingÄrTre |Visa alla inlägg
  • AllaGodaTingÄrTre

Tråden för oss som väntar barn i mars 2019

Äntligen är jag här!! :) På sjätte försöket så plussade vi och lyckan är enorm! Nojan finns där, men tänker faktiskt tro fullt ut att allt kommer gå bra!

Vi har två barn sedan innan. En pojke som är 4,5 och en flicka som snart är 3,5 år.

Är i vecka 4+6 och har bar ett vagt illamående då och då under dagen, molvärk i livmodern och enoorm trötthet. Somnar både här och där haha

Ska ringa till mvc och boka tid då vi ska göra kub och vill se till att de planeras in i god tid. Längtar tills jag får se hjärtat slå <3

• AllaGodaTingÄrTre
    Nicciz skrev 2018-07-12 23:52:12 följande:

Vad roligt att vi hamnade i samma tråd även här, stort stort grattis till plusset :)

Ja äntligen är vi här!! Stort grattis till dig också! Och alla andra förstås :D
  • AllaGodaTingÄrTre

Jag var sjukligt trött när jag väntade mina två andra barn...och visst även denna gång också.

Det är sjukt! Somnar nästan på jobbet, sommar med kläderna på, sommar när jag läser godnattsaga till barnen... känns som jag vill panikgråta om jag inte får sova hahaha Och värmen på det!! Haha

Är i vecka 5+5 och hoppas det ger med sig! Men med första höll ?narkolepsin? i sig hela graviditeten!

• AllaGodaTingÄrTre
    Pinkdemon1984 skrev 2018-07-19 23:50:52 följande:

Måste vara jobbigt med en sån trötthet! Höll den i sig länge förra gångerna du var gravid?

Ja denna värme är hemsk, jag hoppas det lättar snart!

Med första var jag så trött nästan hela graviditeten men med andra var jag piggare efter första trimestern.

Nu är den förlamande och jag vill typ sova konstant, men kan knappt sova på natten haha
Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019