• Dennan88

Idag kl.04:00 plussade jag! Någon mer som plussat inom det närmsta?

Hej på er!

Jag hade så svårt o sova inatt då jag skulle ta ett gravtest nu på morgonen. Sen vaknade jag 04:00 och kunde inte hålla mig längre så gjorde precis testet som visar svagt positivit :)) detta är 3:e barnet då jag har två barn sen tidigare. Min äldsta dotter är 7år och min yngsta son är 5år så en tredje blir alldeles lagom nu till nästa år :) någon annan som också plussat nu inom det närmsta? Hade varit skoj och ha någon att dela denna resa med :)

• Svar på tråden Idag kl.04:00 plussade jag! Någon mer som plussat inom det närmsta?
  • Dennan88
    Längtar1985 skrev 2018-06-26 20:08:31 följande:

Ska springa och köpa ett digitalt imorgon bitti ????????????????

Det gör du rätt i :)) grattis igen :))
  • Dennan88
    jenniferrunder skrev 2018-06-27 00:36:20 följande:

Jag plussade igår! Känns så himla overkligt... känns inte som att det är sant

Stort grattis! Jag har precis samma känsla! Kan inte ta in det riktigt hehe!
  • Dennan88
    Tinavanja skrev 2018-06-26 21:53:46 följande:

Åh grattis alla som har plusat nu. Jag väntar med spänning till nästa vecka då jag hoppas det kommer synas ett plus. Har två barn sen innan o jag har känt på båda när ägget har blivit befruktat. Hade samma känsla denna gång så skulle bli väldigt förvånad om det är negativt. Men vill egentligen inte bli gravid nu. Men är jag de så är jag de o då kommer jag bli super glad.

Jag håller alla tummar tår för dig :)
  • Dennan88
    baralillatant skrev 2018-06-26 20:25:20 följande:

Snart börjar folk ange barns ålder i timmar..

Om det stör dig så scrolla vidare!!
  • Dennan88

Nu ikväll har jag haft riktigt menssmärtor med stickningar i underlivet samt både bruna och färska blödningar med klumpat i så antar att jag fått MF ;-(

• Dennan88
    Längtar1985 skrev 2018-06-28 21:56:26 följande:

Har du någon gravidsymtom kvar?

Blödningar behöver inte betyda att det är kört. Jag blödde rejält när jag väntade min dotter en dag och jag trodde också det var kört. Gör ett ultraljud om det inte avtar. Ta ett nytt test imorgon?

Tack snälla för din omtanke <3 pratade precis med 1177 och läkaren sa att hcg hormonet fortfarande finns kvar efter MF så känns inte direkt lönt o göra ett nytt gravtest imorgon ;-( jag har inga gravsymptom kvar iheller så känns helt kört ;-((
  • Dennan88
    Glädje5 skrev 2018-07-05 04:48:52 följande:

Samma här fast idag 04,20

Kunde inte sova

Åh vad roligt! Stort grattis till dig!!! Själv fick jag MF förra fredagen ;(
Svar på tråden Idag kl.04:00 plussade jag! Någon mer som plussat inom det närmsta?