• Milou3

Bf augusti 2018

Blåklocka87 skrev 2018-07-10 07:46:39 följande:

Hej alla fina människor :)

Jag har 28 dagar kvar till BF (6/8), väntar andra barnet blir en pojk denna gången också :) :) :) min första är 3 år.

Bor och jobbar i Norge, ska nu ut på mammapermission. I Norge är det lag att man måste börja mammaledighet tre veckor innan BF!

Även då det är grannlandet så är det lite nervöst att föda här ;) hahaha hemma är bäst..

Samma Bf som mig :)

Väntar mitt 3:e barn.

Räknar ner dagarna nu.
  • Milou3
    Ljac skrev 2018-07-13 09:22:04 följande:

Hej, hos oss ska det snart ploppa ut en liten flicka. Har fått datum för kejsarsnitt och är både rädd och förväntansfull ????

Då det är första barnet och jag är sjukt oerfaren tänkte jag kolla om någon har några tankar kring min fundering. I början av graviditeten gick jag upp i ett väääldigt långsamt temp till det en dag small till och all viktuppgång kom samtidigt verkar det som. Jag har nu under dom senaste 2-3 veckorna stått still eller snarare gått ner något kilo. Är det okej att kroppen funkar så eller kan det vara något som är fel?

Skit i vågen helt :)

Så länge magen växer och du mår okej så spelar det ingen roll om du går upp lite i etapper. Finns ju de som bara går ner, pga de hade övervikt från början.

Du kan vara helt lugn iaf.
  • Milou3

BF 6 augusti men är rätt hundra på att få gå över.

Väntar också mitt 3:e barn.

• Milou3
    Mollymums skrev 2018-07-31 16:57:12 följande:

Gud va kul då är de inte långt kvar! :D är du nervös?

Nä jag är för less på att vara gravid just nu för att vara nervös :)

Men det kommer nog bli pirrigt när jag känner att det drar i gång. Smärtan är ju inte att leka med ... hua
  • Milou3
    evnor2 skrev 2018-08-03 19:31:52 följande:

Förra fredagen fick jag mina tvillingar 2 veckor förtidigt. Blev igångsatt å när det väll drog igång värkarna fick det väldigt fort. Men alla mår bra å vi lever i våran bebisbubbla till fullo. Mina första barn??

Grattis till dina små sötnosar!!

Hälsar BF-2 med en stark känsla på rejäl övertid :/
Svar på tråden Bf augusti 2018