• Skrollan94

BIM Augusti <3

Äntligen får jag gå med i en grupp också!

Det blir första försöket för mig och min sambo nu i juli, slutade med p-piller idag så är kanske lite väl optimistisk. Får se om allt ens funkar som det ska, men om det gör det så har jag bm 6 augusti.

• Skrollan94
    eman303 skrev 2018-07-06 21:05:40 följande:

Välkommen! Kul :D

Tack! Känns verkligen som man har väntat en evighet...
  • Skrollan94
    sanfo1 skrev 2018-07-07 21:05:13 följande:

Jag hänkar gärna! :) andra försöket med första barnet.

Vi har samma BIM ?? hur kändes det att vänta på svar på första försöket. Har inte ens haft min mens efter p-piller stopp och kan knappt bärga mig inför att inte få mens igen hahaha
  • Skrollan94
    sanfo1 skrev 2018-07-08 11:41:31 följande:

Kul!! Det va jätte jobbigt hahah. Har sjukt dåligt tålamod men behövde inte undra så mycket då min mens kom exakt den dagen den ba beräknad..

Jag slutade med p-piller 8 maj och fick min första mens efter 9 år på p-piller den 7 Juni :) blev ganska imponerad över hur snabbt kroppen återhämtar sig haha.

Hoppas att vi slipper mens den 6 augusti nu då!!

Jag har också dåligt tålamod så förväntar mig inte att denna period innan ett plus kommer vara så rolig. Gud vad skönt att din mens blev så direkt efter, har ätit p-piller i 10 år själv. Minns inte hur den var innan p-piller.

Jaa! Ska hålla tummarna hårt.
  • Skrollan94

Börjar bli otålig till att testa nu, är på äl +8 och är vara glad att jag ens fick utslag eftersom jag slutade med p-piller denna månad. Har de två senaste dagarna vart trött och behövt sova på eftermiddagen samt att jag haft molvärk I två dagar med, känns typ som håll i nedre delen av magen. Funderar på när man kan testa sig. Har bim den 6e så tänker att jag kanske testar för att se om symtomerna försvinner för att sen testa på måndag igen.

Hur känner ni andra som har bim runt den 6e?

Svar på tråden BIM Augusti <3