BIM Augusti <3
-BIM LISTAN-
1/8 soffipropp187, timal89
4/8 - sobika, Periksson90
5/8 - eman303, annzi82
6/8 - skrollan94 Sanfo1
-BIM LISTAN-
1/8 soffipropp187, timal89
5/8 - eman303, annzi82
6/8 - skrollan94 Sanfo1
Vi har samma BIM ?? hur kändes det att vänta på svar på första försöket. Har inte ens haft min mens efter p-piller stopp och kan knappt bärga mig inför att inte få mens igen hahaha
Fixar till listan lite :)
-BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, timal89
3/8 - LLW
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida
6/8 - skrollan94
-BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, timal89
3/8 - LLW
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida
6/8 - skrollan94 Sanfo1
Hej allihopa!
Har precis haft ägglossning och provade rosenrot för första gången och wow! Haha.
Har aldrig haft såna extrema "äggvite" flytningar innan, helt sjukt.
Hoppas att det tar sig också! :)
Hur länge äter du det?
Ja intressant o höra resultat
Funderar på att börja med rosenrot vid nästa mens (Hoppas förstås att den inte kommer) men vet inte om det kan förstöra när jag annars har en väldigt regelbunden cykel. Men skulle vilja ha en tydligare äl med tydligare skillnader o flytningar osv...någon som vet om det kan funka el om rosenrot helt förstör cykeln...
Hej,
Bim idag men ökade flytningar istället för blödning, vattniga flytningar blandat med tjocka vita..
Lite molvärk och ömma bröst som vanligtvis avtar nån dag innan men nu sitter det i.
Men såklart negativt på gravtest haha, men hoppet är kvar så länge inte mensen kommer! <3
Testade imorse. Blev typ bländad av hur blankt testet var.
Jag skojar inte nu, har varit på toa 5 gånger idag på jobbet sen kl 08 bara för att kolla om det kommit nån jäkla mens. Friskt :'')
Sitter mest och klagar till en tjejkompis på messenger över hur mensen säkert bara lurar mig och ger mig falska förhoppningar och sen kommer om 1-2 dagar. Bazinga.